PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingen»Aanmelding's topic: The Outsiders« Infovr»Aanmelding's topic: The Outsiders« RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 »Aanmelding's topic: The Outsiders«

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Flow
Flow

Aantal berichten : 175
Pawprints : 42
Naam : Juut.

Karakterprofiel
Roedel: ».The.Outsiders.«
Leeftijd: 1 year & 3 months
Partner: Look at all those beautifull lady's!

»Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty
BerichtOnderwerp: »Aanmelding's topic: The Outsiders«   »Aanmelding's topic: The Outsiders« Emptyvr jan 06, 2012 6:42 am

Yoow's
Aangezien er al best veel aanmelding zijn gekomen, dacht ik, laat ik dan ook maar een topic maken voor de 'aanmelders'. Hier kan je dus een lijstje invullen, ik en Lies zullen hier even naar kijken, en we kijken naar de post's van je wolf waarmee je je aanmeld, en andere accounts. Ook komt er binnenkort een In-game topic, waarin je je wolf kennis kan laten maken met Flow.
Vul dus even dit lijstje in:

Code:
[b]Naam & Naam wolf:[/b]
[b]Leeftijd:[/b]
[b]Waarom The Outsiders:[/b]
[b]Motivatie:[/b]
[b]Klein stukje verleden:[/b]

Mvg. Juut.
Terug naar boven Ga naar beneden
Azeira
Azeira

Aantal berichten : 16
Pawprints : 18
Naam : Shelley

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: Anderhalf jaar
Partner: HAHAH. Nee.

»Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty
BerichtOnderwerp: Re: »Aanmelding's topic: The Outsiders«   »Aanmelding's topic: The Outsiders« Emptyvr jan 06, 2012 9:24 am

Naam & Naam wolf: Shelley, Azeira
Leeftijd: Anderhalf jaar
Waarom The Outsiders: Van de roedels leek deze me het leukst, en ook het meest passend bij Azeira :'3
Motivatie: Ik wil dit account graag actief houden en dat lukt het beste door me aan te sluiten bij een roedel. Azeira is niet echt het solitaire type en deze sprak mij gewoon het beste aan bij haar.
Klein stukje verleden: Azeira heeft niet echt een bijzonder verleden. Haar ouders zagen haar als de zwakste van het stel en besteedden nooit echt aandacht aan haar, waardoor ze zichzelf is gaan beschouwen als wees en voor zichzelf heeft leren zorgen. Op jonge leeftijd heeft ze het nest verlaten en is gaan rondtrekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Willow
Willow

Aantal berichten : 19
Pawprints : 5
Naam : Roomzeltjuh :']
Leeftijd : 25

Karakterprofiel
Roedel: X;Just keep out of my way;;
Leeftijd: X;1 year;;
Partner: X;Crazy little thing called: love;;

»Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty
BerichtOnderwerp: Re: »Aanmelding's topic: The Outsiders«   »Aanmelding's topic: The Outsiders« Emptyvr jan 06, 2012 9:32 am

Naam & Naam wolf: Romy & Willow
Leeftijd: 1,6 years
Waarom The Outsiders: Ik vind hem wel bij Willow passen.
Motivatie: Ik wil gaan proberen om twee accountjes actief te laten worden. Ik denk dat dat beter gaat als ze lid zijn van roedels.
Klein stukje verleden: Ik ga het verleden van Willow pebalen wanneer ik familie leden voor haar heb gevonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nova
Nova
Administrator
Aantal berichten : 219
Pawprints : 39
Naam : Doowrtje (:
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 3 jaar
Partner: x

»Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty
BerichtOnderwerp: Re: »Aanmelding's topic: The Outsiders«   »Aanmelding's topic: The Outsiders« Emptyvr jan 06, 2012 10:56 am

Naam & Naam wolf: Doowrtje & Ink :3
Leeftijd: 2 jaar
Waarom The Outsiders: Omdat het me een vette roedel lijkt :'D En omdat ik denk dat het bij Ink past..
Motivatie: Zie hierboven :3 Plus het feit dat ik echt inspiratie voor dat account heb xD
Klein stukje verleden: Enjoy yourselves :'D
Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah
Elijah

Aantal berichten : 112
Pawprints : 20
Naam : Anouk
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 2
Partner: -

»Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty
BerichtOnderwerp: Re: »Aanmelding's topic: The Outsiders«   »Aanmelding's topic: The Outsiders« Emptyza jan 07, 2012 3:50 am

Naam & Naam wolf: Anouk-Fayn
Leeftijd: 11 maanden
Waarom The Outsiders: Omdat ik denk dat het precies is wat Fayn wilt, lekker een vaste groep, slechtheid (: Het is wat anders dan andere roedels, I really like that (:
Motivatie: Ook hierboven+ Fayn is jong, slecht opgevoed, het is leuker in een roedel en daarvoor zet ik me ook echt zeker voor in. Ik heb momenteel twee accountjes en dat blijft de komende tijd ook zo. Ik zal dus in staat zijn om Fayn actief te houden en ik heb nu al veel inspiratie!
Klein stukje verleden: Pup van Speedpaw, is op erg jonge leeftijd erop uitgegaan en zijn familie verlaten om bij de HC te gaan in WS :3 Dit is gelukt maar de roedel bleef niet lang bestaan en na lang reizen en een van zijn broertjes verloren te hebben kwam hij zijn slechte broertje, zusje en moeder weer tegen. Hij was blij om ze te zien maar ging alleen verder met een missie om de perfecte roedel te vinden.

Ik hoop dat dit goed genoeg is! (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gulia
Gulia

Aantal berichten : 80
Pawprints : 2
Naam : Iris
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 5 weken
Partner: Puppy love...

»Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty
BerichtOnderwerp: Re: »Aanmelding's topic: The Outsiders«   »Aanmelding's topic: The Outsiders« Emptyzo jan 08, 2012 2:43 am

Naam & Naam wolf:Iris aka Empty
Leeftijd: 1 jaar
Waarom The Outsiders: Hij Is avontuurlijk en trouw aan wie hij lief heeft. Hij is niet echt een vechters baas, hij is nooit goed getraint, maar samen met vrienden of familie wil hij wel een poging wagen. Hij is slank en snel, handig tijdens gevechten. Hij is ook best sterk omdat hij heeft moeten overleven.
Motivatie: Ik zoek een soort van familie voor 'm. Wolven die hem niet in de steek laten en waar hij op kan bouwen.
Klein stukje verleden: Empty is met 6 maanden zijn ouders kwijt geraakt. Sinds dien zorgt hij voor zichzelf en hij is dus best zelfstandig maar hij is eenzaam. Hij heeft een tijdje in de bergen gewoond (ergens buiten Feralis) in een grot. Hij heeft aan kracht training gedaan voor de lange reis naar Feralis.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://justdance.actieforum.com/
Chloé
Chloé

Aantal berichten : 23
Pawprints : 16
Naam : Eirini

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 3 jaren
Partner:

»Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty
BerichtOnderwerp: Re: »Aanmelding's topic: The Outsiders«   »Aanmelding's topic: The Outsiders« Emptyzo jan 15, 2012 2:01 am

Naam & Naam wolf: Eirini - Chloé
Leeftijd: 3 jaar
Waarom The Outsiders: Omdat Chloé ondanks haar wat aparte karakter toch wel trouw is aan het geen wat ze lief heeft. Ze is een neutrale wolf met goede en slechte kanten en bij The Outsiders weet ze zich het best te plaatsen.
Motivatie: Ben eigenlijk opzoek naar een beetje een houvast voor Chloé en denk dat een roedel ook wel bij haar zal passen. Aangezien ze toch een soort sturing nodig heeft.
Klein stukje verleden: Chloé heeft niet zo'n interessant verleden. Ze is bij haar oude roedel weggegaan en is uiteindelijk hierin Feralis aanbeland.
Terug naar boven Ga naar beneden
Liz
Liz

Aantal berichten : 25
Pawprints : 14
Naam : Lisanne

Karakterprofiel
Roedel: ;;I'm free forever!
Leeftijd: ;;1 year 'nd 3 months
Partner: ;;I'm gonna marry myself!

»Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty
BerichtOnderwerp: Re: »Aanmelding's topic: The Outsiders«   »Aanmelding's topic: The Outsiders« Emptyma jan 16, 2012 8:06 am

Naam & Naam wolf: Lisanne & Liz
Leeftijd: 1 jaar en 3 maanden
Waarom The Outsiders: Omdat The Outsiders speciaal een roedel is voor jonge wolven.
Motivatie: Ik wilde Liz graag actief houden, want ze is een leuk wolvinnetje. Ze is erg sociaal en daarom niet graag alleen (wat ze nu wel is). Daarom vond ik het een goed idee om haar bij een roedel te plaatsen.
Klein stukje verleden: Liz is de dochter van Roman en Remeria. Ze is haar ouders kwijtgeraakt toen ze zes maanden oud was. Sindsdien heeft ze zich helemaal alleen weten te redden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flow
Flow

Aantal berichten : 175
Pawprints : 42
Naam : Juut.

Karakterprofiel
Roedel: ».The.Outsiders.«
Leeftijd: 1 year & 3 months
Partner: Look at all those beautifull lady's!

»Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty
BerichtOnderwerp: Re: »Aanmelding's topic: The Outsiders«   »Aanmelding's topic: The Outsiders« Emptydi jan 17, 2012 4:25 am

Bedankt voor alle aanvrager's. Ik zal kijken wie er geschikt is en wie inmiddels al heeft afgezegd :') Kunnen de mensen die nog steeds willen even hier reageren:
https://feralis.actieforum.com/t145-getyourlazyassoverhere
Het hoeft geen mega lange post te zijn en je hoeft er niet uren op te zwoegen, het is gewoon bedoelt als een soort kennismaking.

Mvg. Judith.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



»Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty
BerichtOnderwerp: Re: »Aanmelding's topic: The Outsiders«   »Aanmelding's topic: The Outsiders« Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

»Aanmelding's topic: The Outsiders«

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» The Outsiders.
» Afwezigheids topic
» Verlsavings topic
» Liedjes in een topic zetten?
» Het ik-onderdruk-mijn-neigingen-tot-nieuwe-accountjes-topic.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Game Related :: Roedels :: The Outsiders { Flow }-