PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenIdeeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 InfovrIdeeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Ideeën voor de Pawprint Store

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
AuteurBericht
Nova
Nova
Administrator
Aantal berichten : 219
Pawprints : 39
Naam : Doowrtje (:
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 3 jaar
Partner: x

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptydo jan 05, 2012 8:12 am

Nee, het was een openingsactie die alleen die 3 dagen gold ;) Er zullen nog meer van die dagen komen, zal in het vervolg duidelijker zijn sorry x]

Jakhals is ook wel een goed idee imo x3
Terug naar boven Ga naar beneden
Luciënne
Luciënne

Aantal berichten : 183
Pawprints : 25

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 2 jaar een 6 maanden
Partner: Cupido don't like me

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyvr jan 06, 2012 6:20 am

De prijzen van de sieraden zijn absoluut niet te hoog, maar die van het spelen van een andere wolf misschien wel.
Kijk, het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen een wolf gaat spelen omdat de prijzen lager en betaalbaarder worden. Maar als je de kosten nou eens verlaagt naar 50 pawprints, maar dat je voorlopig doet dat er niet meer dan 8 soorten ofzow van één diersoort mogen zijn, en als we meer leden hebben verhoog je die. Maar behalve die 50 pawprints zijn er dan nog wat eisen, waarvan sommige er bij sommige wolven al bij staan. Voorbeelden van eisen:
-Een voorbeeldpost
-Minstens 100 (of meer of minder) posts
-Je mag maar één diersoort uit de pawprintshop spelen
-waarom wil je het betreffende dier spelen
-etc, etc, etc
Terug naar boven Ga naar beneden
Mort
Mort

Aantal berichten : 246
Pawprints : 70
Naam : KAASKOP.
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: Sang Real. || Farkas.
Leeftijd: Sir For You.
Partner: Do You Mind If I Take a BITE?

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptydi jan 10, 2012 4:08 am

Het zou bijvoorbeeld kunnen als een wolf in alle basis gebieden heeft gereageerd, als je niet in een roedel zit dan tenminste alleen de gebieden die je kan zien. Zit je wel een roedel dan moet je die gebieden er ook bij rekenen. En misschien ook als je al voor een lange bepaalde tijd in een roedel zit ofzo?!
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline
Feline

Aantal berichten : 115
Pawprints : 78
Naam : Emma

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 3,5 lentes jong
Partner: Do you want me ? o.o

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptydi jan 10, 2012 4:24 am

Ik vind het sieraad nog steeds niet echt realistisch want hoe heeft die wolf dat dan om zijn poot/nek/staart gekregen? :3 En dan zou ie het eigenlijk ook in zijn/haar onderschrift moeten zeggen of bij avatar of proieflplaatje duidelijk laten zien dat hij een sieraad om heeft Very Happy

1dier uit de pauwprint store vind ik een beetje overdreven eerlijk gezegt :3
Want als iemand een paar maanden geleden vos leuk vond maar eigenlijk geen inspiratie meer heeft en toch liever een wolfachtige wilt zijn mag/kan dat dan niet meer ;D
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogue
Rogue

Aantal berichten : 70
Pawprints : 40
Naam : Demi

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 1.5 yr.
Partner: x If you could reconcile the violence in my heart ♡

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptydi jan 10, 2012 5:11 am

Luciënne schreef:
De prijzen van de sieraden zijn absoluut niet te hoog, maar die van het spelen van een andere wolf misschien wel.
Kijk, het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen een wolf gaat spelen omdat de prijzen lager en betaalbaarder worden. Maar als je de kosten nou eens verlaagt naar 50 pawprints, maar dat je voorlopig doet dat er niet meer dan 8 soorten ofzow van één diersoort mogen zijn, en als we meer leden hebben verhoog je die. Maar behalve die 50 pawprints zijn er dan nog wat eisen, waarvan sommige er bij sommige wolven al bij staan. Voorbeelden van eisen:
-Een voorbeeldpost
-Minstens 100 (of meer of minder) posts
-Je mag maar één diersoort uit de pawprintshop spelen
-waarom wil je het betreffende dier spelen
-etc, etc, etc

1 Dier uit de Pawprint Store lijkt mij ook niet zo'n goed idee (: Straks wil je heel graag een bepaald dier en zijn daar al het maximum van, dus zit jij met een account dat je niet leuk vind of allemaal Pawprints waar je niets mee kan. Het is ook zonde als bijv. iemand die een vos speelt inactief wordt, en daardoor een actief iemand geen vos meer kan zijn.

Ook vind ik 50 weer net iets te weinig Pawprints XD wat ben ik een muggenzifter
Wat dacht je van 60? :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Luciënne
Luciënne

Aantal berichten : 183
Pawprints : 25

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 2 jaar een 6 maanden
Partner: Cupido don't like me

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptydi jan 10, 2012 5:39 am

Rogue schreef:
Luciënne schreef:
De prijzen van de sieraden zijn absoluut niet te hoog, maar die van het spelen van een andere wolf misschien wel.
Kijk, het is natuurlijk niet de bedoeling dat iedereen een wolf gaat spelen omdat de prijzen lager en betaalbaarder worden. Maar als je de kosten nou eens verlaagt naar 50 pawprints, maar dat je voorlopig doet dat er niet meer dan 8 soorten ofzow van één diersoort mogen zijn, en als we meer leden hebben verhoog je die. Maar behalve die 50 pawprints zijn er dan nog wat eisen, waarvan sommige er bij sommige wolven al bij staan. Voorbeelden van eisen:
-Een voorbeeldpost
-Minstens 100 (of meer of minder) posts
-Je mag maar één diersoort uit de pawprintshop spelen
-waarom wil je het betreffende dier spelen
-etc, etc, etc

1 Dier uit de Pawprint Store lijkt mij ook niet zo'n goed idee (: Straks wil je heel graag een bepaald dier en zijn daar al het maximum van, dus zit jij met een account dat je niet leuk vind of allemaal Pawprints waar je niets mee kan. Het is ook zonde als bijv. iemand die een vos speelt inactief wordt, en daardoor een actief iemand geen vos meer kan zijn.

Ook vind ik 50 weer net iets te weinig Pawprints XD wat ben ik een muggenzifter
Wat dacht je van 60? :')

60 is ook goed, maar je kunt je acc toch weer aanbieden in de pawprintstore als je er vanaf wilt?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mycroft
Mycroft
Moderator
Aantal berichten : 143
Pawprints : 40
Naam : Juul;D

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 4M0NTHS
Partner: Give up de fight, summon the night~

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptywo jan 11, 2012 5:31 am

Maar dan heb je nog de mensen die zeggen dat ze ooit actief worden en het account houden _O_

Maar misschien wel leuk als ze in de 'aanbieding zijn' zoals Doowr dat eerst deed. (1, 2 ,3 Januari right?) Dat er dan wel maar een beperkt aantal zijn, niet dat we dan met 30 manenwolven zijn :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Luciënne
Luciënne

Aantal berichten : 183
Pawprints : 25

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 2 jaar een 6 maanden
Partner: Cupido don't like me

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptywo jan 11, 2012 5:54 am

ja, het is niet de bedoeling dat er meer 'exotische' wolven zijn dan gewone...
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogue
Rogue

Aantal berichten : 70
Pawprints : 40
Naam : Demi

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 1.5 yr.
Partner: x If you could reconcile the violence in my heart ♡

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyvr jan 13, 2012 9:24 am

Ik zat te denken en kwam op de Fennek ofwel de Woestijnvos (Vulpes Zerda). Een hondachtige van het geslacht Vulpes, hij past volgens mij ook nog wel in het rijtje? :'D
Misschien voor de mensen die behoefte hebben aan een iets kleiner/schattiger diertje? Aangezien we hier ook nog eens een woestijn hebben, zou het ook nog best kunnen. Hij is wel veel kleiner dan de rest van de dieren die we hier zijn, wat misschien een probleem kan vormen, maar evengoed een roofdier :3

Fennek:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mycroft
Mycroft
Moderator
Aantal berichten : 143
Pawprints : 40
Naam : Juul;D

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 4M0NTHS
Partner: Give up de fight, summon the night~

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyvr jan 13, 2012 10:41 am

Ik vind Fenneks wel zo'n lieve diertjes! Ik ben eigenlijk verschikkelijk geneigd meteen ja te zeggen.
Maar ik zeg voorlopig eigenlijk nee, het lijkt me beter als er wat meer van de diersoorten gebruik word gemaakt en het al een beetje groepjes vormen zoals bij de vossen. Misschien kunnen we daarna Fenneks overwegen? Want ik vind ze echt ontzettend lief<3
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogue
Rogue

Aantal berichten : 70
Pawprints : 40
Naam : Demi

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 1.5 yr.
Partner: x If you could reconcile the violence in my heart ♡

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyvr jan 13, 2012 10:44 am

Daar ben ik het mee eens; eerst wat meer leden verwerven en daarna eventuele nieuwe dieren in de PP Store zetten :3 Anders krijg je natuurlijk van elk dier 1 of 2 accounts en dat is wel hèèl exlusief, ja.
Het idee zou ook prima pas in de toekomst gebruikt kunnen worden, geen probleem :'D
Terug naar boven Ga naar beneden
Aicka
Aicka

Aantal berichten : 492
Pawprints : 46
Naam : Roomzeltjuh :')
Leeftijd : 25

Karakterprofiel
Roedel: ||NO||
Leeftijd: ||3 years||
Partner: ||remain strong||

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyza jan 14, 2012 3:59 am

Ik ben het totaal met Juul eens. Die beestjes zijn echt übercute, maar er zijn nog maar weinig mensen die een speciale diersoort bespelen. Ik zou dus later zeggen, pas als die speciale dieren wat meer gespeeld worden. Wel vind ik het een heel goed idee
Terug naar boven Ga naar beneden
http://memytm.deviantart.com/
Zayn
Zayn

Aantal berichten : 131
Pawprints : 66
Naam : Eirini
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: xxx
Leeftijd: 2 years 'nd 4 months
Partner: Nobody is good enough for me so far.

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 15, 2012 1:52 am

Mee eens met wat de rest zegt. Op dit moment moeten we ons vooral richten op het lekker actief maken van deze RPG en ook de andere diersoorten die je via PP kunt krijgen. Fenneks vind ik persoonlijk wel een erg goed idee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gulia
Gulia

Aantal berichten : 80
Pawprints : 2
Naam : Iris
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 5 weken
Partner: Puppy love...

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 15, 2012 1:55 am

Ja ik wil heel graag Fenneks (of Fenneken? Dat klinkt wel beter!) maar er is op dit moment geen behoefte aan. Als ze er komen wil ik er wel graag een met de naam Fenna!!! XD
Terug naar boven Ga naar beneden
http://justdance.actieforum.com/
Luciënne
Luciënne

Aantal berichten : 183
Pawprints : 25

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 2 jaar een 6 maanden
Partner: Cupido don't like me

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 15, 2012 10:25 pm

Ik houd van die diertjes, maar ik ben het ook met jullie eens, we moeten wat meer leden hebben.
Want ik weet niet hoor, maar volgens mij is het wel de bedoeling dat de wolven een beetje in de meerderheid blijven
Terug naar boven Ga naar beneden
Flow
Flow

Aantal berichten : 175
Pawprints : 42
Naam : Juut.

Karakterprofiel
Roedel: ».The.Outsiders.«
Leeftijd: 1 year & 3 months
Partner: Look at all those beautifull lady's!

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 15, 2012 11:16 pm

Het lijkt me duidelijk dat iedereen dezelde mening heeft?
Ik dacht zo van, wrm maken we niet in het karakter profiel het stukje Equipment/Uitrusting. En daar kan je dan allles invullen van wat je met je pp's hebt 'gekocht'? Aangezien je niet altijd alles in je setje kunt verwerken...
Terug naar boven Ga naar beneden
Nova
Nova
Administrator
Aantal berichten : 219
Pawprints : 39
Naam : Doowrtje (:
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 3 jaar
Partner: x

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyma jan 16, 2012 3:26 am

Ik denk dat je die dingen ook onder uiterlijk kan zetten, gezien dit tot nu toe dingen zijn die de wolf draagt. ^^

Maar als meerdere mensen het bovenstaande makkelijker vinden zou dat inderdaad een optie kunnen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flow
Flow

Aantal berichten : 175
Pawprints : 42
Naam : Juut.

Karakterprofiel
Roedel: ».The.Outsiders.«
Leeftijd: 1 year & 3 months
Partner: Look at all those beautifull lady's!

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 22, 2012 3:24 am

En wat dachten jullie van de Uncia Uncia? De Sneeuwpanter.
Ik vind het zelf echt hele coole en mooie dieren :3
Maar, ik snap dat dat nu nog niet kan omdat erg al genoeg diersoorten zijn etc. Maar voor later misschien?
Terug naar boven Ga naar beneden
C.
C.

Aantal berichten : 131
Pawprints : 66
Naam : Melle
Leeftijd : 29

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 3.5 years
Partner: Nunca, you are the only one who really cares for me..

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 22, 2012 3:27 am

misschien sabeltandkat/sabeltandtijger ofzo?
het is namelijk 10.000 jaar geleden, dus ik denk wel dat die beesten toen nog leefde
Terug naar boven Ga naar beneden
https://www.facebook.com/melle.pieter
Farkas
Farkas

Aantal berichten : 117
Pawprints : 45
Naam : Mart
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: Vier jaar oud
Partner: -

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 22, 2012 4:54 am

No offense, maar ik snap niet waarom mensen andere roofdieren dan hond en wolfachtigen voorstellen.. '.'
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Sangreal.forumotion.com
Flow
Flow

Aantal berichten : 175
Pawprints : 42
Naam : Juut.

Karakterprofiel
Roedel: ».The.Outsiders.«
Leeftijd: 1 year & 3 months
Partner: Look at all those beautifull lady's!

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 22, 2012 5:06 am

Omdat de sneeuwpanter gwn awesome is.^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Raine
Raine

Aantal berichten : 389
Pawprints : 86
Naam : Megaaaan
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves.
Leeftijd: 3 years
Partner: Try to seduce me, dude

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 22, 2012 5:07 am

Als het zou worden geaccepteerd, komen er dan niet een beetje veel dieren in de PPS? ö
Niet dat ik zelf betere ideeën heb..
Terug naar boven Ga naar beneden
http://newyorkcity.actieforum.com
Luciënne
Luciënne

Aantal berichten : 183
Pawprints : 25

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 2 jaar een 6 maanden
Partner: Cupido don't like me

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 22, 2012 5:25 am

Oké, en daar is mijn bescheiden mening weer:
De sabeltandtijger is een katachtige, ik vind alleen wolf en hondachtigen wel genoeg, een sabeltandtijger valt waarschijnlijk een beetje erbuiten.
Voor de sneeuwpanter geld een beetje het zelfde.
En ik ben het ook een beetje met Raine eens, laten we gewoon nog even afwachten tot we meer leden hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Aicka
Aicka

Aantal berichten : 492
Pawprints : 46
Naam : Roomzeltjuh :')
Leeftijd : 25

Karakterprofiel
Roedel: ||NO||
Leeftijd: ||3 years||
Partner: ||remain strong||

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 22, 2012 5:54 am

Persoonlijk ben ik niet voor de sneeuwpanter, omdat Feralis een wolven Rpg is, en een panter een katachtige is. Hetzelfde geld voor de sabeltandtijger/kat.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://memytm.deviantart.com/
Dysis
Dysis
Moderator
Aantal berichten : 373
Pawprints : 86
Naam : Naomi 8D
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: When time has come, you'll see me
Leeftijd: 3 Years
Partner: Love is for fools

Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Emptyzo jan 22, 2012 10:46 am

Over de sneeuwpanter of andere katachtigen ben ik het met Romy eens. Feralis is een wolven RPG. Ook is een katachtige logistiek gezien veel sterker dan een wolf en als je ook katachtigen toelaat speelt dadelijk merendeel van Feralis een katachtige en is het hele wolven-gedoe weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Ideeën voor de Pawprint Store   Ideeën voor de Pawprint Store - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Ideeën voor de Pawprint Store

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Pawprint Store :: De vos
» Pawprint Store :: De manenwolf
» Pawprint Store :: De coyote
» Pawprint Store :: De reuzenwolf
» Pawprint Store :: De poolvos

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Out of Character :: Overleg :: Ideeën-