PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenThe Swiftpaw Tribe InfovrThe Swiftpaw Tribe RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 The Swiftpaw Tribe

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Clairvoyance
Clairvoyance

Aantal berichten : 13
Pawprints : 4
Naam : Doowrtje ^^

Karakterprofiel
Roedel: . Swiftpaw .
Leeftijd: . 2½yrs .
Partner: x

The Swiftpaw Tribe Empty
BerichtOnderwerp: The Swiftpaw Tribe   The Swiftpaw Tribe Emptywo jan 04, 2012 3:44 am

The Swiftpaw Tribe 20j68mg

The Swiftpaw Tribe is een onzijdige vossenroedel onder de leiding van Clairvoyance. De roedel probeert zich zo mogelijk gescheiden te houden van de wolven. Het is de bedoeling dat het een hechte roedel wordt, mede daarom en om het realisme te behouden zal de roedel geen grote roedel worden. Het groepje reist rond in het gebied, maar hun thuisbasis is te vinden in de Lunar Alley.
Voorlopig zal dit de enige vossenroedel in het gebied zijn – mocht het aantal gespeelde vossen groter worden kunnen er meer roedels bijkomen.


Queen
Clairvoyance

Heir
-

Members
-

Pups
Luna

De rangorde is vrij simpel. De roedel staat onder de leiding van de Queen. De enige rang die verder nog verheven is boven de leden, is de Heir: De pups van de Queen. Members zijn de normale leden en pups zijn de dieren die nog geen jaarling zijn.

Allies
-

Enemies
-
Allies zijn vrienden van de roedel – dit kunnen zowel vossen als andere hondachtigen zijn. Let er wel op dat de roedel niet zo snel hun vertrouwen aan grotere dieren verleent en men er dus zeker van moet zijn dat het individu in kwestie écht ongevaarlijk is.

Enemies zijn vijanden van de roedel, dit kunnen eveneens vossen als andere hondachtigen zijn. Deze individuen worden liever ontweken dan dat er een gevecht uitbreekt.

Regels:
1) Respect: Iedereen in de roedel zal gerespecteerd moeten worden.
2) Vechten: Ruzies mogen uitgevochten worden, maar maatregelen zullen worden getroffen als de verwondingen ernstig worden.
3) Geen tegenspraak: De wil van de Queen is wet. Als men haar tegenspreekt zullen er eveneens maatregelen worden getroffen.
4) Wolven: Wolven zijn in staat om een vos zonder moeite om te brengen. Wees dus niet dom en ontwijk deze grote roofdieren in plaats van hun aandacht te trekken.


Je kunt de roedel joinen door dat in dit topic aan te geven. Er wordt dan verder afgesproken hoe we dit in de RPG uitwerken. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Luna

Aantal berichten : 165
Pawprints : 39
Naam : Evelien
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: SwiftPaw Tribe
Leeftijd: 6 months
Partner: Nobody wants me ...

The Swiftpaw Tribe Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Swiftpaw Tribe   The Swiftpaw Tribe Emptywo jan 04, 2012 7:12 am

Doowr, ik zou me graag bij je roedel willen voegen! ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Nova
Nova
Administrator
Aantal berichten : 219
Pawprints : 39
Naam : Doowrtje (:
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 3 jaar
Partner: x

The Swiftpaw Tribe Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Swiftpaw Tribe   The Swiftpaw Tribe Emptywo jan 04, 2012 7:51 am

Is goed! ^^ Ik zal zo snel mogelijk een topicje openen met Claire =3
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Luna

Aantal berichten : 165
Pawprints : 39
Naam : Evelien
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: SwiftPaw Tribe
Leeftijd: 6 months
Partner: Nobody wants me ...

The Swiftpaw Tribe Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Swiftpaw Tribe   The Swiftpaw Tribe Emptywo jan 04, 2012 8:14 am

Oké, laat iets weten ;D
Luna is wel ietsje onhandig...
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



The Swiftpaw Tribe Empty
BerichtOnderwerp: Re: The Swiftpaw Tribe   The Swiftpaw Tribe Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

The Swiftpaw Tribe

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Game Related :: Roedels :: The Swiftpaw Tribe { Clairvoyance }-