PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenNothing seems to be fair. InfovrNothing seems to be fair. RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Nothing seems to be fair.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Flow
Flow

Aantal berichten : 175
Pawprints : 42
Naam : Juut.

Karakterprofiel
Roedel: ».The.Outsiders.«
Leeftijd: 1 year & 3 months
Partner: Look at all those beautifull lady's!

Nothing seems to be fair. Empty
BerichtOnderwerp: Nothing seems to be fair.   Nothing seems to be fair. Emptydi jan 03, 2012 3:33 am

Open
Een rustige hartslag bonkte in Serenity Pinewoods, een wolf die geen kwade bedoelingen had, nog niet. Twee paar ogen zochten een weg door het bevroren bos. Flow liet een diep sneeuw spoor achter, met hier en daar verschil in passen. Hij hield er wel van om zomaar ineens een sprintje te trekken, en af en toe zelfs een sprong. Zijn zwarte vacht was goed te zien in het witte landschap, hoewel een deel van zijn vacht bedekt was met witte poedersneeuw. Ook nu lande er sneeuw op zijn vacht, de jonge reu hield van sneeuw. Fel wit, net als de halve maan op zijn snuit, en de drie sterren die er bij hoorde. Als hij in een plas keek, zag hij zijn maan en sterren. Hij zag er daardoor anders uit dan de meeste wolven, toch kon hij het met de meeste wolven wel goed vinden. Vooral met de teefjes. De laatste tijd kwamen er steeds meer vreemde wolven het gebied binnen. Hij zou maar eens kennis gaan maken met een paar van hun.
Zijn zwarte poten plaatste zich een voor een in de sneeuw, met een rustige pas liep hij door, misschien stuitte hij nog wel op een prooi, of wolf. Je wist maar nooit. Tot voor kort waren er in dit gebied niet veel wolven, of andere diersoorten. Daar zou verandering in komen. Onbekende geuren hadden zich hier al gevestigd. Die wolven dachten toch niet zomaar zijn gebied in te kunnen nemen? Hufters. Met een ruk stak de zwarte reu zijn neus in de lucht, hij rook een wolf, dichtbij. Flow versnelde zijn pas, hij ging naar het noorden, waar de wind vandaan kwam.
In Serenity Pinewoods was het stil, zo stil dat je één enkel geluid niet kon missen. De sneeuw dempte wel trillingen, prooien waren er nauwelijks. En de kou was goed te voelen. Buiten het geluid dat zijn poten produceerde, drongen er geluiden binnen van een andere wolf. Flow verminderde vaart, zijn neus wees naar de plek waar het geluid vandaan kwam. Ook werden zijn reukzintuigen geprikkeld door de geur van een ander. Op zijn hoede liep Flow verder. Die wolf moest zich maar eens laten zien.

[Flutje, en di's me eerste postsheet dus ik ga er nog wat aan doen xD]



Laatst aangepast door Flow op wo jan 04, 2012 12:11 am; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Nieuwe postsheet.)
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Luna

Aantal berichten : 165
Pawprints : 39
Naam : Evelien
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: SwiftPaw Tribe
Leeftijd: 6 months
Partner: Nobody wants me ...

Nothing seems to be fair. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing seems to be fair.   Nothing seems to be fair. Emptywo jan 04, 2012 2:11 am

De wind blies zachtjes dor haar dikke vacht, het was al een paar dagen niet meer gaan sneeuwen maar toch lag er nog een dik pak sneeuw. Vrolijk draafde het jonge moervosje door Serenity Pinewoods, het was een rustige plek, maar tegelijk was het er altijd akelig stil.
Haar zwarte poten maakten kleine putten in het maagdelijk witte sneeuwtapijt, haar maag was gevuld met een kleine muis die ze daarjuist was tegengekomen, het beestje zelf had niet veel kans gehad om nog te ontsnappen aan het oog van Luna, ze mocht misschien klein zijn, maar jagen kon ze, en hoe.
Op een rare manier deed dit bos haar denken aan haar vroegere roedel, de besneeuwde takken waar van tijd tot tijd wel eens een hoop sneeuw van viel, haar broer en haar twee zusjes die haar altijd uitlachten samen met de rest van de roedel… Boos schopte ze tegen een tak die op haar pad lag, het was gewoon niet eerlijk, ze kon er toch ook niets aan doen dat ze zo onhandig was?
Terwijl ze hierover nadacht, kwam haar gebrek weer opwaaien, zonder maar iets door te hebben wandelde ze verder door de dikke sneeuw terwijl ze naar de wolken boven haar aan het kijken en dan gebeurde het, Luna viel van een kleine berg naar beneden.
Met een snelheid schoof ze over de helling naar beneden om daar nog eens met haar neus voorover in de sneeuw te vallen, de witte vlokken sneeuw voelden heel koud aan, zo snel mogelijk als ze kon zette ze haar poten terug onder haar lichaam en schudde ze zichzelf uit, en als het nog niet erger kon worden rookt ze ook nog dat er een wolf in de buurt was, nou ja, ze had nog nooit een wolf tegengekomen die vriendelijk was tegen haar.
Luna besloot het erop te wagen en volgde haar neus die haar naar de onbekende wolf zou leiden, niet veel later zag ze een zwarte wolf staan met een aftekening op zijn gezicht dat ze nog nooit had gezien.
Langzaam ging ze aan de rand zitten en bestudeerde de wolf eens goed, haar bruine kijkers gingen over zijn hele lichaam, toen ze had besloten dat hij er wel vriendelijk uitzag opende ze haar mond en een vriendelijke “Hallo!” kwam eruit.
Stiekem hoopte ze dat hij haar niet zou aanvallen, ze wou dolgraag een nieuwe vrienden maken zodat ze niet meer zo alleen zou zijn, rustig en vol vertrouwen wachtte ze op het antwoord van de zwarte wolf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flow
Flow

Aantal berichten : 175
Pawprints : 42
Naam : Juut.

Karakterprofiel
Roedel: ».The.Outsiders.«
Leeftijd: 1 year & 3 months
Partner: Look at all those beautifull lady's!

Nothing seems to be fair. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing seems to be fair.   Nothing seems to be fair. Emptywo jan 04, 2012 5:25 am

Flow naderde langzaam, op zijn hoede. Hij had totaal geen zin in een gevecht met een of ander iemand. Zijn ogen bleven over de omgeving glijden. Hoewel je niet ver kon zien door de bomen die je zicht belemmerde. Hij probeerde zijn poten zo licht mogelijk neer te zetten, om zo minmogelijk gekraak te veroorzaken. Dat bleek gelukkig niet zo moeilijk door het lichte gewicht van Flow, een ranke jonge wolf, dat was hij. Een snelheidsduivel, behendig en lenig. Met zijn oren bleek toch echt iets mis te zijn, aangezien zijn ogen een vos voor zich zagen. Een vos? Hij had toch echt een wolf gehoord, hij schudde zijn kop eens, iets waarvan hij niet wist dat hij het van zijn vader geërfd had. Een vrolijk hallo klonk er vanuit de richting van de vos, een vrouwtje, jong nog maar. Flow moest even omschakelen, hij had zich al ingesteld op een wolf, hij verwachte een wolf. En alles wat hier voor hem zat was een kleine rooie vos. In haar vacht zat wat sneeuw, haar snuit zat er ook onder. Waarschijnlijk was ze met haar neus in de sneeuw gaan graven, zoals Flow vroeger ook deed. Of er was iets anders aan de hand, dat kon ook. Een vriendelijke glimlach sierde zijn lippen, maar gelijk verstrakte die, was dit vosje wel te vertrouwen? Misschien had ze een hele roedel bij zich? Één enkele vos kon Flow makkelijk aan, maar een stuk of twaalf bleek toch iets moeilijker te zijn. "Ben je alleen?" Vroeg hij dwingend, ze zou snappen dat ze moest antwoorden, anders was ze nog lang niet jarig. Flow bracht zijn lichaam verder naar de vos toe, hij bracht zijn kop iets omlaag om haar in de ogen te kunnen kijken, hij besefte alleen niet dat zij nu in twee verschillende keek. Daar dacht hij niet aan, het was gewoon zo. Zijn ogen drongen diep in die van haar door, ze moest antwoorden, en gauw.
[alweer zo kort :s]

Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Luna

Aantal berichten : 165
Pawprints : 39
Naam : Evelien
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: SwiftPaw Tribe
Leeftijd: 6 months
Partner: Nobody wants me ...

Nothing seems to be fair. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing seems to be fair.   Nothing seems to be fair. Emptywo jan 04, 2012 6:55 am

De zwarte reu zag er geschrokken uit, nou ja, ze was een vos en ze zat onder de sneeuw dus erg normaal zag ze er al lang niet meer uit. Luna bleef maar naar de wolf kijken, even zag ze een glimlacht tevoorschijn komen die daarna direct weg was "Ben je alleen?", dat was het enige wat eruit kwam bij dat zwarte gevaarte, een vriendelijke hallo kon er precies niet meer af, dacht Luna in zichzelf. “Tja, ik veronderstel van wel, er staat toch niemand achter mij? Ofwel?” vroeg ze nieuwsgierig terwijl ze achterom keek, nope, er stond niemand achter haar. “Ik ben trouwens Luna, ik zal je niets doen zolang jij mij niets doet.” Zei ze beheerst, ze kende hem nog niet dus echt vertrouwde ze de reu niet.
De sneeuw die op haar vacht was terechtgekomen was er in een minuut terug af, Luna ging staan en schudde zich eens goed uit totdat alle sneeuw van haar vacht was en er weer een normaal rood vosje stond, maar het mocht niet baten, het begon terug te sneeuwen. Dikke witte vlokken vielen naar beneden en in een oogopslag zag ze terug wit! Wat haatte ze de winter, ze keek omhoog naar de lucht die als maar donkerder werd, het zou niet lang meer duren of er zou een sneeuwstorm opsteken. De jonge moervos ging weer zitten en keek de jonge reu aan terwijl ze op een antwoord wachtte, even keek ze recht in zijn ogen, het ene oog was blauw en het andere groen, daarna wendde ze haar blik terug af.

[srry, kort]
Terug naar boven Ga naar beneden
Flow
Flow

Aantal berichten : 175
Pawprints : 42
Naam : Juut.

Karakterprofiel
Roedel: ».The.Outsiders.«
Leeftijd: 1 year & 3 months
Partner: Look at all those beautifull lady's!

Nothing seems to be fair. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing seems to be fair.   Nothing seems to be fair. Emptydo jan 05, 2012 12:26 am

Met diezelfde blik bleef Flow haar aanstaren. Hij wachtte nogsteeds op haar antwoord. Voor hem duurde het allemaal te lang. Flow wende zijn blik af en keek nog eens goed om zich heen. Niemand te zien, niemand te ruiken, niemand te horen. Maar je wist maar nooit. Toen eindelijk het antwoord van de kleine vos kwam, was hij al niet meer geïnteresseerd. "Niemand nee." Klonk het bot, hij wilde helemaal niet bot overkomen. Maar zo ging het nou eenmaal. Bij de volgende woorden van de rooie vos schoot Flow in de lach. Haar 'ik doe je niks zolang jij mij niets doet' stelde niks voor, wat moest zo'n kleine opdonder tegen een wolf als Flow? Als flow wilde was de kleine vos voor hem in één beet gedachteloos. "Sorry." Grijnsde hij met een zo onschuldig mogelijke smoel. "Het was niet mijn bedoeling om om je te lachen, het gebeurde gewoon." Dat ze zichzelf had voorgesteld was hij allang weer vergeten. "Flow is mijn naam, heeft deze kleine meid ook een naam?" Hij keek neer op de ogen van het vosje, ze zag er grappig uit met al dat sneeuw. Plots ging ze staan en schudde ze haar vacht uit. Vlokken sneeuw belande nu op Flow's gezicht. "Kan je dat ook ergens and..." Probeerde hij ertussen te krijgen, maar het was al te laat. Flow zag haar geërgerd naar de sneeuw kijken, Flow hield wel van een beetje sneeuw. Dat camoufleerde hem in de winter, aangezien zijn vacht zwart was. Het vosje keek omhoog, naar de lucht. Waar dreiging in af te lezen was. Het zou gaan stormen. "Als je het niet erg vind, zoek ik liever een droog plekje op. Wat zeg je daarvan?" Flow schudde zijn kop. De sneeuw begon koud te worden, oké, zijn vacht mocht dan wel dik zijn. Maar helemaal warm zou hij het voorlopig niet meer krijgen. "Dan kan jij mij ook uit gaan leggen waarom je hier zo alleen bent." Sprak hij vriendelijk. Hij was altijd al geïnteresseerd geweest in vreemdelingen, en al helemaal in die kleine rare vossen. Flow stond op en liep een eindje voor de vos uit, er was hier vlakbij vast wel een of andere grot ofzo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Luna

Aantal berichten : 165
Pawprints : 39
Naam : Evelien
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: SwiftPaw Tribe
Leeftijd: 6 months
Partner: Nobody wants me ...

Nothing seems to be fair. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing seems to be fair.   Nothing seems to be fair. Emptydo jan 05, 2012 2:04 am

Te zien aan de reactie van de zwarte reu was hij niet meer geïnteresseerd of ze hier nu alleen was of niet, wat maakte dat toch allemaal uit, dacht Luna. Het jonge vosje was nogal aangedaan door zijn onbeleefde reactie –niemand nee- wat een antwoord, even rolde ze met haar ogen door zijn bot antwoord.
Het moment daarna was er een stilte in het bos binnengewaaid, ze kon zien aan zijn blik dat hij met haar aan het spotten was, er speelde zich een grijns op het gezicht van de wolf, Luna wou natuurlijk wel weten wat hij aan het denken was maar ze besloot om zich koest te houden. Een onhandige sorry kwam eruit met daarna "Het was niet mijn bedoeling om met je te lachen, het gebeurde gewoon."
Weeral kwamen de herinneringen terug, ze vond het helemaal niet leuk dat iemand haar uitlachte, ze was al genoeg gepest bij haar vroegere roedel en dit alles zou een nieuw begin moeten zijn, maar neen hier was iedereen juist hetzelfde weeral werd ze uitgelachen. Van het ene moment op het andere stonden haar ogen weer verdrietig, al het leven was uit haar kleine lijfje weggedropen toen de herinneringen boven kwamen.
Toch werd ze wakker gemaakt uit die akelige droom, de zwarte reu stelde zichzelf voor als Flow, op zich wel een leuke naam, dacht Luna maar de mijne is toch mooier. Haar zelfvertrouwen kreeg de bovenhand weer en fier ging ze rechtop zitten totdat hij -Flow- vroeg of deze kleine meid-zo klein was ze nou ook niet- ook een naam had-.
Langzaam begon ze zich te ergeren, had deze wolf nu geen geheugen of was hij gewoon niet geïnteresseerd? “Luna is de naam, maar dat had ik al gezegd, of niet soms?” haar antwoorde kwam er kwader uit dan ze bedoelde dus excuseerde ze zich maar. “Sorry, ik bedoelde het niet zo…” Snel keek ze naar de grond terwijl ze deze zin uitsprak. Net toen Luna haar begon uit te schudden hoorde ze in de verte Flow iets zeggen maar wat wist ze niet… ze besloot dus maar om die vraag te negeren, als het belangrijk was zal hij ze nog wel eens stellen.
De donkere wolken boven hun hoofd begonnen dichterbij te komen, ze hoopte dat het maar niet zou beginnen hagelen, daar had ze echt een hekel aan!
Flow had het ook gezien dat er een dreiging van veel water of misschien wel sneeuw boven hun hoofd hing dus stelde hij voor om ergens een schuilplaats te zoeken, daar moest Luna gelukkig niet lang over nadenken “Vind ik goed!” zei ze snel met haar blik naar de donkere hemel gericht.
"Dan kan jij mij ook uit gaan leggen waarom je hier zo alleen bent." Kwam er vriendelijk uit, dat vond ze best goed, dan kon ze hem misschien vragen waarvan hij die rare aftekening had op zijn gezicht, aangezien flow de enigste wolf was waarbij ze dit had gezien wakkerde dit haar nieuwsgierigheid aan. Nog even keek ze naar de lucht om daarna Flow te volgen “zou je misschien wel wat trager willen stappen, ik neem namelijk kleine passen…” vroeg ze nog, als hij een stap nam waren dat voor haar 2 stappen doordat ze kleiner was dan een wolf zakte ze ook meer weg in het maagdelijk witte tapijt. Gelukkig kon ze hem niet uit het oog verliezen, hij was groot en zwart dus van de witte sneeuw kon je hem makkelijk onderscheiden.

[Sorry voor de lengte van de tekst, k'was een beetje te enthousiast^^]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Nothing seems to be fair. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Nothing seems to be fair.   Nothing seems to be fair. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Nothing seems to be fair.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: North :: Serenity Pinewoods-