PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenWat zijn Pawprints en hoe krijg ik ze? InfovrWat zijn Pawprints en hoe krijg ik ze? RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Wat zijn Pawprints en hoe krijg ik ze?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Feralis

Administrator
Aantal berichten : 19
Pawprints : 1

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd:
Partner:

Wat zijn Pawprints en hoe krijg ik ze? Empty
BerichtOnderwerp: Wat zijn Pawprints en hoe krijg ik ze?   Wat zijn Pawprints en hoe krijg ik ze? Emptyzo jan 01, 2012 5:22 am

Wat zijn Pawprints?
Pawprints zijn punten die je verdient door in de RPG te posten. Je kunt deze inwisselen tegen leuke extraatjes in de RPG.

Hoe verdien ik Pawprints?
Met elke RPGpost die je maakt, worden er twee Pawprints aan je account toegevoegd. Pawprints worden ook weggegeven in wedstrijden als prijs.
Als je begint met de RPG kun je al een flink aantal Pawprints binnenhalen. Als je jezelf voorstelt worden er 10 Pawprints toegevoegd aan je account. Ook als je een voorsteltopic voor je wolf aanmaakt krijg je 10 Pawprints uitgereikt.

Hoe wissel ik Pawprints in?
Ten eerste moet je zorgen dat je genoeg Pawprints hebt. De Pawprints mogen niet over meerdere accounts verspreid zijn. Als je dit voor elkaar hebt, post je in het topic van het attribuut wat je wilt kopen. Als een stafflid je aanvraag heeft goedgekeurd en de desbetreffende Pawprints van je account heeft afgehaald, ben je vrij om het attribuut aan je karakter toe te voegen, of een nieuw karakter aan te maken.

Voor sommige attributen, zoals vossen, gelden speciale regels. Deze kun je in het topic zelf vinden.

Voor vragen kun je contact opnemen met de staff. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
https://feralis.actieforum.com
 

Wat zijn Pawprints en hoe krijg ik ze?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Game Related :: Pawprint Store-