PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenInschrijven, doe het hier! InfovrInschrijven, doe het hier! RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Inschrijven, doe het hier!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Farkas
Farkas

Aantal berichten : 117
Pawprints : 45
Naam : Mart
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: Vier jaar oud
Partner: -

Inschrijven, doe het hier! Empty
BerichtOnderwerp: Inschrijven, doe het hier!   Inschrijven, doe het hier! Emptyvr jan 06, 2012 8:33 pm

Welkom in het inschrijftopic van de Sang Real - Hier worden alle inschrijfposts gepost met reactie, en hier kun je een berichtje achterlaten als je de roedel wilt joinen.

Beschrijf de motivatie voor je wolf om de roedel in te gaan, wat hij/zij wil bereiken, welke klasse hij/zij zal gaan spelen (caretaker, berserker, strategist) en hoe en wat. Hierop zal iemand die Bèta of hoger is antwoorden en je een topic laten maken, als een in-game 'interview' voor de roedel. Je bent meestal al goedgekeurd als we je post híer goedkeuren.


Veel succes!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Sangreal.forumotion.com
Mort
Mort

Aantal berichten : 246
Pawprints : 70
Naam : KAASKOP.
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: Sang Real. || Farkas.
Leeftijd: Sir For You.
Partner: Do You Mind If I Take a BITE?

Inschrijven, doe het hier! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven, doe het hier!   Inschrijven, doe het hier! Emptyzo jan 08, 2012 4:38 am

|| Mort ||

He is a freaking diehard. Mort houd ervan om overal tegenin te gaan, maar zal degene volgen die in zijn ogen respect verdient. Mort heeft nog nooit een leider gehad, maar aangezien hij een doel wil in zijn leven. Hij iets wil hebben waarvoor hij kan leven, zijn leven voor kan geven, heeft hij zichzelf toegesproken om bij een roedel te gaan. Dus bij deze wil ik Mort bij de Sang Real hebben, het is een goede gelegenheid om Mort wat fatsoen te geven, en te leren luisteren naar een leider. Mort is een breed gebouwde grote reu, en daarbij zeker ook sterk, waarbij hij ook nog eens een hoge pijngrens heeft. Dus qua vechten zal je zeker heel wat aan hem hebben. Niet alleen, Mort is ook goed in het leiden van wolven. Hij weet wat hij wil aangezien hij heel wat levenervaringen heeft, als jonge wolf heeft hij zichzelf het jagen en alles wat bij overleven komt kijken zelf aangeleerd. Daardoor weet hij wat hij doet, en weet hij waar hij mee bezig is. Mort is als hij degene die hem leid, of echter andere wolf vertrouwt, ook zeker te vertrouwen. Hij zal zijn naam dragen waar hij voor staat. Kortom Mort is een meester in het manipuleren van andere, en is evenals goed in vechten. Ook weet hij wat hij doet, en is hij zeker te vertrouwen in dingen als je hem iets vraagt of toevertrouwd.

Ik dacht zelf nu ik Mort al een tijdje speel ook op ander rpg's dat Mort qua jou rangen van de roedel, Berserkers of Grand Masters het best bij hem past. Ik weet niet of jij hierover ook zo denkt, maar ook wat ik hierboven heb uitgetypt over hoe Mort is en wat zijn doel is in zijn leven deze roedel gewoon goed bij hem zal passen! Dus ik hoop de roedel snel te mogen joinen met Mort =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Farkas
Farkas

Aantal berichten : 117
Pawprints : 45
Naam : Mart
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: Vier jaar oud
Partner: -

Inschrijven, doe het hier! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven, doe het hier!   Inschrijven, doe het hier! Emptyzo jan 08, 2012 4:44 am

Mort schreef:
|| Mort ||

He is a freaking diehard. Mort houd ervan om overal tegenin te gaan, maar zal degene volgen die in zijn ogen respect verdient. Mort heeft nog nooit een leider gehad, maar aangezien hij een doel wil in zijn leven. Hij iets wil hebben waarvoor hij kan leven, zijn leven voor kan geven, heeft hij zichzelf toegesproken om bij een roedel te gaan. Dus bij deze wil ik Mort bij de Sang Real hebben, het is een goede gelegenheid om Mort wat fatsoen te geven, en te leren luisteren naar een leider. Mort is een breed gebouwde grote reu, en daarbij zeker ook sterk, waarbij hij ook nog eens een hoge pijngrens heeft. Dus qua vechten zal je zeker heel wat aan hem hebben. Niet alleen, Mort is ook goed in het leiden van wolven. Hij weet wat hij wil aangezien hij heel wat levenervaringen heeft, als jonge wolf heeft hij zichzelf het jagen en alles wat bij overleven komt kijken zelf aangeleerd. Daardoor weet hij wat hij doet, en weet hij waar hij mee bezig is. Mort is als hij degene die hem leid, of echter andere wolf vertrouwt, ook zeker te vertrouwen. Hij zal zijn naam dragen waar hij voor staat. Kortom Mort is een meester in het manipuleren van andere, en is evenals goed in vechten. Ook weet hij wat hij doet, en is hij zeker te vertrouwen in dingen als je hem iets vraagt of toevertrouwd.

Ik dacht zelf nu ik Mort al een tijdje speel ook op ander rpg's dat Mort qua jou rangen van de roedel, Berserkers of Grand Masters het best bij hem past. Ik weet niet of jij hierover ook zo denkt, maar ook wat ik hierboven heb uitgetypt over hoe Mort is en wat zijn doel is in zijn leven deze roedel gewoon goed bij hem zal passen! Dus ik hoop de roedel snel te mogen joinen met Mort =D



Ziet er zeer netjes uit ^^' Maak maar een topic in het roedelgebied en ik zal er snel reageren. ^^'



Waarschijnlijk: Welkom! =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Sangreal.forumotion.com
Mort
Mort

Aantal berichten : 246
Pawprints : 70
Naam : KAASKOP.
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: Sang Real. || Farkas.
Leeftijd: Sir For You.
Partner: Do You Mind If I Take a BITE?

Inschrijven, doe het hier! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven, doe het hier!   Inschrijven, doe het hier! Emptyzo jan 08, 2012 4:52 am

Bedankt, bedankt! Ik zal er meteen eentje openen =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Farkas
Farkas

Aantal berichten : 117
Pawprints : 45
Naam : Mart
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: Vier jaar oud
Partner: -

Inschrijven, doe het hier! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven, doe het hier!   Inschrijven, doe het hier! Emptydi jan 10, 2012 5:37 am

Sorry voor de late reactie: Voor een of andere reden stond hij als bekeken!


Ziet er goed uit Nunca. ^^' Maak maar een topic en edit je post, zet de link erin of zend me maar een PB met de link, en ik zal reageren.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Sangreal.forumotion.com
Nux
Nux

Aantal berichten : 24
Pawprints : 28
Naam : Nathalie ||Nathzel||
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 0 Years 1 Month
Partner: ~I lost every thing I loved.

Inschrijven, doe het hier! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven, doe het hier!   Inschrijven, doe het hier! Emptydo jan 19, 2012 8:24 am

Ik wil graag in deze roedel met Nux!
Wáárom: Ik wil iets met Nux doen. Ik heb al een aantal ideetjes.
Motivatie: Mijn wolf heeft niet echt een motivatie, ja ze heeft hulp nodig want het is een weesje die een roedel nodig heeft, of althans een familie die voor haar wilt zorgen en haar wilt trainen. En daar lijkt mij een roedel het meeste geschikt voor. Zo dat ze in de roedel kan op groeien, en aan kan hechten en de leden leert kennen. Ik ben dus ook van plan om met Nux een échte trouwe lid te maken. Ze zou sterven voor de roedel in de toekomst!

Ik wil wel een topic openen waar ze gevonden word door een hogere rang?
Het liefst natuurlijk de alfa >D

Oh, Nux is echt een door vechtertje en sterk voor een pup. Ze mag dan klein wezen, ze weet altijd wat ze doet. En ze zou snel leren, en ze houd wel van een harde training!

So let her join the Pack!!! YAY
Terug naar boven Ga naar beneden
Farkas
Farkas

Aantal berichten : 117
Pawprints : 45
Naam : Mart
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: Vier jaar oud
Partner: -

Inschrijven, doe het hier! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven, doe het hier!   Inschrijven, doe het hier! Emptywo jan 25, 2012 8:44 pm

Nux schreef:
Ik wil graag in deze roedel met Nux!
Wáárom: Ik wil iets met Nux doen. Ik heb al een aantal ideetjes.
Motivatie: Mijn wolf heeft niet echt een motivatie, ja ze heeft hulp nodig want het is een weesje die een roedel nodig heeft, of althans een familie die voor haar wilt zorgen en haar wilt trainen. En daar lijkt mij een roedel het meeste geschikt voor. Zo dat ze in de roedel kan op groeien, en aan kan hechten en de leden leert kennen. Ik ben dus ook van plan om met Nux een échte trouwe lid te maken. Ze zou sterven voor de roedel in de toekomst!

Ik wil wel een topic openen waar ze gevonden word door een hogere rang?
Het liefst natuurlijk de alfa >D

Oh, Nux is echt een door vechtertje en sterk voor een pup. Ze mag dan klein wezen, ze weet altijd wat ze doet. En ze zou snel leren, en ze houd wel van een harde training!

So let her join the Pack!!! YAY

Ziet er goed uit, origineel en interessant x] Farkas zal wel oppassen met haar, aangezien nog een pup is: Maar we zien wel hoe dat uitpakt. ^^ Maak maar een topic en PB me of schrijf 't hier ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Sangreal.forumotion.com
Nux
Nux

Aantal berichten : 24
Pawprints : 28
Naam : Nathalie ||Nathzel||
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 0 Years 1 Month
Partner: ~I lost every thing I loved.

Inschrijven, doe het hier! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven, doe het hier!   Inschrijven, doe het hier! Emptyza jan 28, 2012 2:53 am

Sorry. Had het een tijdje druk.
Maar heb het topic gemaakt.
Ik hoop dat het goed genoeg is.
https://feralis.actieforum.com/t302-lost-everything-and-i-need-a-new-start#5985
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Inschrijven, doe het hier! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Inschrijven, doe het hier!   Inschrijven, doe het hier! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Inschrijven, doe het hier!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Melle Hier :P

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Game Related :: Roedels :: Sang Real { Farkas }-