PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenWill I ever be able to find home? InfovrWill I ever be able to find home? RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Will I ever be able to find home?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Elijah
Elijah

Aantal berichten : 112
Pawprints : 20
Naam : Anouk
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 2
Partner: -

Will I ever be able to find home? Empty
BerichtOnderwerp: Will I ever be able to find home?   Will I ever be able to find home? Emptyvr jan 06, 2012 3:16 am



Bijna wit van de sneeuw probeerde Elijah zo stevig mogelijk door te lopen over de heuvels. Heel stijl waren ze niet, maar het continu op en neer lopen over de gigantisch verhoogde grond was toch wel extreem uitputtend. Hij kon het niet meer tegenhouden om zijn lange tong uit zijn bek te laten hangen. Het was één van de koudste jaargetijden van het jaar maar Elijah had over kou niets te klagen. De hitte was overweldigend na al die kilometers en bijna had hij de nijging om zich gewoon als een slappe pop op de grond te laten vallen. Maar dat zou zijn dood kunnen betekenen. Even stond hij stil en keek hij zwaar hijgend om zich heen. De heuvels leken niet op te houden en sloten hem af van alles wat nog ergens anders op leek. Bomen waren er wel, maar het waren er maar een paar die af en toe ergens verschenen. Waar hij op gehoopt had was er niet. Alleen heuvels, overal heuvels. De oververmoeidheid nam hem over en met een dof geluid viel hij op de grond. Alles draaide om hem heen en uiteindelijk was er niets meer te zien.

Met een schok werd hij wakker toen hij dacht dat er vlakbij een geluid was geweest. Hij wist het bijna zeker. Even bleef hij liggen in de sneeuw met zijn kop rechtop en zijn oren gespitst. Alles was nog een beetje wazig maar al snel werden de heuvels en de sneeuwvlokken weer duidelijk zichtbaar. Hoelang zou hij weggeweest zijn? Het begon al een beetje te schemeren dus gokte hij dat hij toch best lang van de wereld was geweest. Plotseling klonk er wat gekraak achter hem. Hij stond meteen op en schudde zo snel mogelijk de dikke laag sneeuw van zijn vacht af. Langzaam draaide hij zich om en keek recht in de ogen van een vreemde wolvin.



Laatst aangepast door Elijah op do jan 12, 2012 7:35 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariadne
Ariadne

Aantal berichten : 15
Pawprints : 32
Naam : Laura
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 2 jaar
Partner:

Will I ever be able to find home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will I ever be able to find home?   Will I ever be able to find home? Emptyvr jan 06, 2012 4:26 am

Ariadne was ontzettend moe. Toen ze in was vertrokken uit Serigala om op zoek te gaan naar een nieuw thuis was ze vol goede moed vertrokken. Maar de tocht duurde langer dan ze had verwacht en na een paar dagen, misschien wel weken, was Ariadne behoorlijk uitgeput. Ze had al dagen door een landschap dat bestond uit niets meer dan sneeuw en ijs gezwoegd. De tocht was zwaar en hij had wat Ariadne betreft te lang geduurd, maar uiteindelijk belandde ze op het eiland Feralis. Ze had een brug van ijs bereikt en via die brug was ze op het eiland terecht gekomen. Eenmaal aangekomen had ze even tijd genomen om te rusten, maar daarna was ze meteen verder gereisd. Ze wilde ontzettend graag nieuwe wolven leren kennen, en dus ging ze op zoek naar andere wolven om hopelijk vriendschap mee te sluiten. Na ongeveer nog een week verder gereisd te hebben was ze aangekomen bij de Pinecone Hills. Het gebied lag iets meer landinwaarts en er waren veel heuvels. Ariadne vroeg zich af of ze hier misschien een andere wolf tegen zou komen, tot nu toe was ze nog geen wolven tegengekomen. Op dat moment kreeg Ariadne een akelige gedachte: Wat nou als ze een wolf zou tegenkomen die niet het beste met andere wolven voorhad? Wat zou er dan gebeuren? Ariadne besloot daar maar even niet aan te denken en ze vervolgde haar reis. Na weer een uur door de sneeuw geploegd te hebben werd het Ariadne bijna te veel. Ze was moe, ze had honger, haar voeten deden pijn en bovendien was het verschrikkelijk koud. Eigenlijk wilde ze omkeren maar Ariadne hield niet van opgeven en ze besloot nog even door te zetten. Langzamer en veel minder energiek dan normaal liep ze met haar hoofd naar beneden gebogen verder door de sneeuw. De wind waaide erg hard en af en toe was er zo een harde windstoot dat Ariadne bijna omver werd geblazen. Ariadne voelde zich verschrikkelijk, ze was de tocht meer dan zat. Bijna besloot ze om toch terug te gaan toen ze in een windvlaag een vage geur rook. Ariadne tilde haar hoofd op een ademde diep in. Was het de geur van een andere wolf? Ariadne wist het niet zeker, ze had ten slotte al maanden geen andere wolven meer ontmoet. Ariadne was doodop en ze was bang dat ze zich vergiste, misschien hoopte ze zo erg op een andere wolf dat ze alleen maar dacht dat ze iets rook? Toch besloot ze om nog één keer door te zetten en ze liep naar de richting waar de geur vandaan kwam. Na een paar minuten gelopen te hebben zag Ariadne waar ze zo lang naar gezocht had, een andere wolf!

Het liefst wilde Ariadne springen van blijdschap, maar het leek haar verstandiger om dat nog even niet te doen, misschien had de andere wolf wel helemaal geen behoefte aan gezelschap. Toen Ariadne verder naar hem toe liep zag ze dat de wolf in de sneeuw lag, een dikke laag sneeuw was al op hem gevallen, hoe lang had hij daar al gelegen? Even schrok Ariadne, hij zou toch niet dood zijn? Nee, ze hoorde de wolf ademen, al zag hij er wel uitgeput uit. Durfde ze hem wakker te maken? Ariadne wist het niet. Zo zachtjes mogelijk liep ze naar hem toe, maar omdat ze vooruit keek en niet zo goed keek waar ze liep brak ze met haar voorpoot een tak die half verborgen onder de sneeuw had gelegen. Het krakende geluid had de wolf wakker gemaakt. Hij stond snel op en hij schudde de dikke laag sneeuw die op hem was gevallen toen hij lag te slapen van zich af. Hij draaide zich langzaam om en keek recht in de ogen van Ariadne. Even stond haar hart stil en wist Ariadne niet wat ze moest doen, maar ook al vond ze het een beetje eng, ze besloot zich voor te stellen. Ze haalde diep adem en zei: "Hallo, ik ben Ariadne. Sorry dat ik je heb wakker gemaakt, dat was niet m'n bedoeling. Wie ben jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah
Elijah

Aantal berichten : 112
Pawprints : 20
Naam : Anouk
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 2
Partner: -

Will I ever be able to find home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will I ever be able to find home?   Will I ever be able to find home? Emptyza jan 07, 2012 5:16 am



Elijah zag meteen een gebroken tak onder de poten van de teef liggen wat dus waarschijnlijk het gekraak had veroorzaakt. Even liet hij zijn blik over haar heen glijden en kwam tot de conclusie dat ze niet zo gauw een bedreiging voor hem zou zijn. Tenminste, er was geen slechte energie. Toch hield hij zijn blik stevig op haar gericht. Elke fout zou fataal kunnen zijn.
Plotseling zei ze wat. "Hallo, ik ben Ariadne. Sorry dat ik je heb wakker gemaakt, dat was niet m'n bedoeling. Wie ben jij?" Nadat ze dit had gezegd schoot er nog een kleine schok adrenaline door hem heen maar al gauw ontspande hij maar voelde hij direct weer hoe kapot zijn lichaam was door zijn reis. De meeste goede wolven stelden zich voor en boden hun excuses aan. Neutrale of slechte wolven zouden nooit eerst hun naam geven en zouden er erg om heen draaien. Dolblij maar zwakjes keek hij haar aan. Even was hij nog nooit zo gelukkig geweest dat hij een goede wolf tegenkwam. Zelf was hij neutraal, dácht hij tenminste. De laatste tijd was hij erg met zijn persoonlijkheid en naasten in de knoei geweest en was in de war en niet helemaal zeker welke kant hij nou op had moeten gaan. Het leek net alsof hij zichzelf nog niet helemaal kende.
Na een tijdje richtte hij zijn aandacht weer op de teef genaamd Ariadne. 'Dankje dat je me wakker maakte, als ik langer was blijven liggen was ik er waarschijnlijk niet meer geweest.' Hij keek naar de sneeuw die zijn poten alweer bijna had ingegraven en dacht aan het afschuwelijke idee dat als je in slaap viel in de sneeuw het je einde was. Hij had zijn leven aan Ariadne te danken. 'Ik heet Elijah.' zei hij en hield toen zijn mond. Even richtte hij zijn blik van haar weg. 'En hoe zit dat met jou? Waar kom je vandaan?' vroeg hij, in de hoop dat ze misschien een soort redding voor hem zou kunnen zijn door de weg te wijzen naar een gebied dat hem wat aangenamer was. Rustig wachtte hij af op haar antwoord.



Laatst aangepast door Elijah op do jan 12, 2012 7:40 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariadne
Ariadne

Aantal berichten : 15
Pawprints : 32
Naam : Laura
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 2 jaar
Partner:

Will I ever be able to find home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will I ever be able to find home?   Will I ever be able to find home? Emptyzo jan 08, 2012 3:36 am

Nadat Ariadne haar excuses had aangeboden wachtte ze in spanning en een beetje angstig de reactie van de reu af, ze wist niet zeker of hij goed of slecht was, en ook niet of hij boos was. Maar Ariadne's angst bleek voor niets geweest te zijn want plotseling keek de reu haar dolblij aan en zei: "Dankje dat je me wakker maakte, als ik langer was blijven liggen was ik er waarschijnlijk niet meer geweest." Voor het eerst realiseerde Ariadne zich dat dat inderdaad wel waar was en ook al liet ze het niet merken, ze was nu wel een klein beetje trots op haar actie. Ze moest er niet aan denken dat ze was doorgelopen en de wolf aan zijn lot had over gelaten, wie weet hoe het dan was afgelopen... Ze keek om zich heen, het leek hier wel een woestijn van sneeuw. Het was koud, er viel constant sneeuw en het enige wat je hoorde was het razende geluid van de harde wind. Ariadne zag dat de reu ook naar de sneeuw keek, maar toen keek hij op en zei: "Ik heet Elijah." Dus zo heette de wolf, Elijah. Daarna vervolgde hij: "En hoe zit dat met jou? Waar kom je vandaan?" 

Ariadne had al zo lang niemand meer gesproken, ze was zo lang eenzaam geweest... In een keer vertelde ze alles aan Elijah, ze kon eindelijk haar verhaal kwijt. Ze vertelde hem hoe ze als pup was geboren in een goede roedel en daar de tijd van haar leven had gehad totdat na een jaar de vulkaan was uitgebarsten, ze vertelde hem dat zij de enige was van haar roedel die de ramp had overleefd en dat ze was gevlucht naar Serigala, het aangrenzende gebied. Daarna vertelde ze hem ook dat ze, nadat ze een korte tijd had rondgezworven in Serigala, was verdergetrokken om op zoek te gaan naar een nieuw thuis. Ze legde Elijah uit dat nadat ze was aangekomen op het eiland Feralis ze op zoek was gegaan naar andere wolven die ze, tot voor kort nog niet was tegengekomen. "Jij bent de eerste wolf sinds lange tijd die ik tegenkom, je hebt geen idee hoe blij ik ben eindelijk weer een andere wolf te ontmoeten! Ik heb niet echt een idee waar ik naar op weg ben, maar ik zit er over te denken om naar het zuiden te reizen, omdat ik hoop dat ik me daar misschien kan aansluiten bij een roedel. En jij? Hoe ben jij hier gekomen en waar ben je naar op weg? 
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah
Elijah

Aantal berichten : 112
Pawprints : 20
Naam : Anouk
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 2
Partner: -

Will I ever be able to find home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will I ever be able to find home?   Will I ever be able to find home? Emptyza jan 14, 2012 4:25 am



Elijah hoorde het hele verhaal van Ariadne maar hoorde niet alles. Hij merkte dat hij nog steeds wel moeite had zich te focussen. De laatste tijd was zijn gezondheid achteruit gegaan en het was dus echt de hoogste tijd om eindelijk van deze heuvels af te komen. Daarom kon hij wel huilen van geluk dat hij een goede wolvin was tegengekomen die tenminste wist waar ze naartoe wilde gaan. Hij ving een paar woorden op zoals 'Serigala' en 'vulkaan'. 'Serigala' deed geen belletje rinkelen maar het moest een gebied zijn waar ze vandaan kwam en waar de meerdere wolven hier vandaan kwamen aangezien hij de laatste tijd ontzettend veel nieuwe wolven geuren geroken had. 'Jij bent de eerste wolf sinds lange tijd die ik tegenkom, je hebt geen idee hoe blij ik ben eindelijk weer een andere wolf te ontmoeten! Ik heb niet echt een idee waar ik naar op weg ben, maar ik zit er over te denken om naar het zuiden te reizen, omdat ik hoop dat ik me daar misschien kan aansluiten bij een roedel. En jij? Hoe ben jij hier gekomen en waar ben je naar op weg?' Het klonk alsof ze een beetje dezelfde emoties hadden op het moment, waar Elijah op zich wel blij mee was. Alles had erger gekunt. Even was hij vergeten dat hem een vraag was gesteld maar daarna keek hij op en met zijn goud-bruine ogen keek hij haar wazig aan. 'Eh..' Het kostte hem eerst veel moeite om een antwoord te bedenken. 'Ik ben ook heel erg blij dat je er bent, ik was doodsbang. Voor mijn leven. Ik ben nu niet in de beste conditie dus ik moet hier eigenlijk zo snel mogelijk weg, naar een goede beschutte plek.' Even stopte hij om goed adem te kunnen halen en vervolgde toen. 'Dus je wilt je aansluiten bij een roedel? Een goede zeker hè? Nja, hoe ik hier gekomen ben... Door te lopen en te lopen. Dagen lang... Ik ben op weg naar een plek die me bevalt. Deze plek is het tegenovergestelde.' Hij merkte van zichzelf dat hij zwaarder begon te ademhalen. Zelf praten kostte hem veel moeite. Geen wonder, hij had al maanden niet meer gepraat. Ariadne was de eerste die de woorden weer uit hem kon krijgen.
Hij hief zijn kop en stak zijn neus ver in de lucht. Er was niets bijzonders te ruiken maar de wind koelde zijn neus snel af dus liet hij zijn kop weer naar beneden. 'Luister, we moeten hier weg. Dit is waarschijnlijk één van de gevaarlijkste gebieden hier omdat het eindeloos doorgaat. Berg op, berg af. Laten we vertrekken naar het Zuiden, en snel. Voordat het donker wordt.' Hij keek haar aan en liet zijn gevoel toen het zuiden uitkiezen. Vastberaden liet hij zijn blik over de heuvels glijden en had wel een goed gevoel bij deze richting. Hij hoorde heel zachtjes de wind langs zijn indianenveer gieren. De veer had hij lang geleden gekregen maar veel vertelde hij er niet over. Eigenlijk helemaal niets. Maar het gaf hem moed dus met stevige stappen begon hij te lopen. Hij ging er vanuit dat Ariadne volgde.

Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Will I ever be able to find home? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Will I ever be able to find home?   Will I ever be able to find home? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Will I ever be able to find home?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: North :: Pinecone Hills-