PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenInformatie omtrent roedels InfovrInformatie omtrent roedels RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Informatie omtrent roedels

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Feralis

Administrator
Aantal berichten : 19
Pawprints : 1

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd:
Partner:

Informatie omtrent roedels Empty
BerichtOnderwerp: Informatie omtrent roedels   Informatie omtrent roedels Emptyzo jan 01, 2012 6:29 am

Een roedel.. Wat kun je er eigenlijk mee?
Als je bij een roedel hoort profiteert jouw wolf van de veiligheid en bescherming van de groep. Verschillende roedelactiviteiten maken het ook makkelijker om vrienden te maken, en soms spelen roedels een grote rol in verhaallijnen waardoor het spelen in de RPG veel boeiender wordt.
Door een bericht naar de alfa's te sturen, of naar de alfa's te huilen in de RPG kun je de roedel proberen binnen te treden. Als zij daarmee akkoord gaan, ben je officieel lid van de roedel.

Om inactieve roedels te voorkomen, moet je een aanvraag plaatsen. Dit doe je door een apart topic in dit subforum te maken, met in de titel de naam van de roedel en de alfa's vermeld. In de post zelf moet staan:
- De naam van de roedel
- De namen van de alfa's (maximaal 2)
- Een ledenlijstje
- Als je speciale rangen hebt, een uitleg hiervan
- Regels in de RPG
- Bondgenoten en vijanden

De aanvraag kun je opfleuren door middel van plaatjes, of door je text kleurtjes te geven ect.
Als je roedel geaccepteerd is, krijg je een subforum onder het kopje "Roedels" waar je in de offgame alles kunt regelen en bespreken. Ook kun je met je roedel een gebied overnemen. Dit doe je door het gebied samen met je leden een tijdje lang te verdedigen. Het handigste is om mij daar een lijstje met topics van te PBen, aangezien ik niet altijd alles lees en ik per ongeluk jullie posten kan overslaan.

Coyotes, reuzenwolven en manenwolven mogen gemengd in een roedel. Vossen en poolvossen mogen echter alleen meedraaien in roedels waar verder alleen maar andere vossen inzitten.

Originele roedels met actieve leden maken meer kans om geaccepteerd te worden!

Verdere vragen kun je via de PB aan me stellen. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
https://feralis.actieforum.com
 

Informatie omtrent roedels

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» De roedels!
» Roedels

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Game Related :: Roedels :: Aanvragen-