PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenPawprint Store :: De vos InfovrPawprint Store :: De vos RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Pawprint Store :: De vos

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Feralis

Administrator
Aantal berichten : 19
Pawprints : 1

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd:
Partner:

Pawprint Store :: De vos Empty
BerichtOnderwerp: Pawprint Store :: De vos   Pawprint Store :: De vos Emptyzo jan 01, 2012 6:25 am

Vulpes vulpes - Red fox - (Rode) vos

De vos is een bruinrood familielid van de hondachtigen. De vos is aanzienlijk kleiner dan de wolf, en neigt naar een solitair leven.

Om het aantal vossen kleiner te houden, zijn er speciale eisen verbonden aan de aankoop.

--

Soort: Vos

Vossen mogen geen wolvenroedels leiden en er ook niet in meedraaien, maar kunnen wel een groep vormen van max. 8 dieren.
Vossen kunnen niet paren met normale wolven, maar wel met andere vossensoorten.

Kosten: 70 Pawprints
Vereisten: Een voorbeeldpost van hoe je met de vos zou spelen, en motivatie waarom wij jou als vos zouden moeten uitkiezen.

Wil je een vos spelen? Laat hier een berichtje achter met de naam van je nieuwe vos en de vereisten vervuld. Wanneer je toestemming hebt gekregen van een stafflid mag je je account aanmaken.

"Geaccepteerde vossen":


Laatst aangepast door Feralis op wo jan 04, 2012 4:07 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
https://feralis.actieforum.com
Hope
Hope

Aantal berichten : 19
Pawprints : 9

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 1,5 jears
Partner: x

Pawprint Store :: De vos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pawprint Store :: De vos   Pawprint Store :: De vos Emptyma jan 02, 2012 6:54 am

Soort: Vos
Vereisten
Name: Luna
Gender: Female
Age: 6 months

De knisperende sneeuw had ze altijd al leuk gevonden, opgewekt en verheugd nam haar nieuwe thuis huppelde ze rond in de besneeuwde bos. Haar rode oren stonden fier naar voren en haar staart zwiepte rustig heen en weer over het sneeuwtapijt, Luna was naar hier gekomen omdat ze in haar vorige roedel niet geaccepteerd werd, kon zij er nu aan doen dat ze anders was? Terwijl ze daarover nadacht viel er een grote hoop sneeuw van een paar takken, recht voor haar poten, zo snel ze kon stopte ze met lopen, maar het kwaad was al geschied. Met een luide “Doef” viel ze voorover in de berg sneeuw, ze zag er niet meer uit als een gewone rode vos, maar als een sneeuwvos!
Ze was altijd al de onhandigste geweest van de roedel, of ze struikelde over haar eigen poten of deed iets anders, iedereen lachte aar altijd uit, langzaam trok de glimlach die op haar gezicht zat weg en liep er een traan over haar wang. Toch raapte ze al haar moed teug bijeen, ging ze staan en schudde ze zichzelf eens volledig uit, zo was alle sneeuw in een mum van tijd van haar vacht verdwenen. Terug zette ze haar tocht verder naar haar nieuwe thuis waar ze ooit zelf een roedel zou stichten..

T’is een kort stukje, dus ik hoop dat dit goed is?


Character:
Luna is een nogal onhandige kleine moervos, maar ondanks haar gebrek weet ze haar altijd te herpakken, ze zou het liefste van al een groe roedel hebben waar iedereen haar accepteerd zoals ze is.
Looks:
Zoals de meeste gewone Vulpes vulpes is ze een rode moervos met zwarte onderpoten, zwarte oortipjes en een witte borstkas, haar vacht is redelijk dik, en haar ogen zijn oranje- bruin.

Waarom wil ik een vos spelen?
Ik heb vossen altijd al fascinerende dieren gevonden, en in een vroeger forum had ik ooit de vraag gesteld of er geen vossen mochten, dit idee werd verworpen jammer genoeg..
Misschien nog een goed argument is dat ik ooit al een bespreking over vossen in de klas heb gehouden, waardoor ik toch al wat kennis heb vervaardigd van deze wonderlijke dieren.

Terug naar boven Ga naar beneden
Nova
Nova
Administrator
Aantal berichten : 219
Pawprints : 39
Naam : Doowrtje (:
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 3 jaar
Partner: x

Pawprint Store :: De vos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pawprint Store :: De vos   Pawprint Store :: De vos Emptyma jan 02, 2012 8:05 am

Geaccepteerd! Maak je account maar aan. ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Pawprint Store :: De vos Empty
BerichtOnderwerp: Re: Pawprint Store :: De vos   Pawprint Store :: De vos Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Pawprint Store :: De vos

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Pawprint Store :: De poolvos
» Pawprint Store :: Sieraad
» Pawprint Store :: De manenwolf
» Pawprint Store :: De coyote
» Pawprint Store :: De reuzenwolf

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Game Related :: Pawprint Store-