PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenEyoo InfovrEyoo RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Eyoo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Amaterasu
Amaterasu

Aantal berichten : 9
Pawprints : 10
Leeftijd : 29

Karakterprofiel
Roedel: /
Leeftijd: 3 years
Partner: Come and get killed

Eyoo Empty
BerichtOnderwerp: Eyoo   Eyoo Emptyma jan 02, 2012 4:21 am

Goedendag iedereen! *denkt super AN*
Ik ga me weer eens voorstellen, niet dat ik zoveel verander in een korte tijd xD
- Mijn naam is dus Kelly (Kèlla, Kellogs, Kell-ypsilon)
- Geboren en getogen in Brugge (West-Vlaanderen, Belgenland) en ik woon nu in Snellegem.
- Sinds gisteren ben ik dus 17 jaar xD
- Heb 1 zus die 13 jaar oud is
- Een roste kater Rambo, hij is 11 of 10 jaar... geen idee eigenlijk

Hobby's:
Een variatie van verschillende dingen dus... Als je huiswerk maken vervelen op school, eten en leven niet mee telt dan doe ik nog aan tekenen. Ik ga niet naar een academie ofzow, al wil ik het wel, maar teken gewoon op papier met een potlood. Meestal teken ik dingen achter van een plaatje maar doe niet aan kalkeren! Al zeg ik het zelf, tekenen kan ik wel goed ^^ maar via de pc gaat dat echt niet o.O Dan fotografeer ik graag en filmen. Het liefst film ik skateboarden maar daarvoor heb ik mensen nodig die het kunnen... Ik heb een Panasonic Lumix F-38 waar ik tevreden van ben. Eum, onlangs ben ik begonnen met boogschieten in mijn eigen tuin. Ik oefen daar zoveel mogelijk op om toch te vorderen van beginner naar redelijk-goede-schutter xD Ik ben al heel blij dat ik het witte plakaat raak waar de roos op getekend sta :3 jammer van de 2 gaten in het tuinhuis die ik veroorzaakt heb met mijn pijlen... En als laatste schrijf ik dus! Mijn talen zijn bagger, ik kan geen zinnen deftig laten verlopen en wss staat dit al vol fouten x') maar ik heb te veel fantasie en schrijven is een deeltje van mijn leven geworden. Sinds men 12e schrijf ik kort verhaaltjes in word documenten en sinds 21 februari 2011 RPG ik ^^

School:
Voor de mensen die het willen weten, ik ga naar Brugge naar het Koninklijk Atheneum. Daar volg ik Humane Wetenschappen in ASO richting. Ben in september begonnen met mijn 5e jaar in het middelbaar en ik ben nog geen enkel keer blijven zitten. In het derde deed ik wetenschappen wiskunde maar dat was iets te zwaar voor me en ben dus in het vierde naar Humane gegaan waar ik nog steeds zit ^^ Als ik eerlijk ben dan zou ik geen Humane willen volgen maar eerder KSO (kunst). Daar zou ik me kunnen verdiepen in tekenen en eerder creatieve dingen. Maar ik wil een zo hoog mogelijk diploma halen en zie later wel wat ik ga doen :p
Ik weet nog niet wat ik later wil doen voor werk xD

Dat was het zo'n beetje... vragen kan je altijd stellen en kritiek voor het één of het ander is welkom, zolang het opbouwend is ^^
xXx Kelly
Terug naar boven Ga naar beneden
Yurii
Yurii

Aantal berichten : 146
Pawprints : 34
Naam : Lizard
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: The Outsiders
Leeftijd: 2 year 7 months
Partner: Try me

Eyoo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eyoo   Eyoo Emptyma jan 02, 2012 4:36 am

KELLOGS Very Happy
Haai xD Welkom.. veel plezier.. ennogdingenwaariknunietopkom xD
Heb je je tuinhuis mishandeld o.0 OMG -belt politie- xD

Ik ben hyper :')
Lies (yuah.. wie anders xD)
Terug naar boven Ga naar beneden
Matsui
Matsui

Aantal berichten : 194
Pawprints : 58
Naam : Carla
Leeftijd : 31

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 8 jaar
Partner: .x.

Eyoo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eyoo   Eyoo Emptyma jan 02, 2012 5:14 am

Hai Kelly =D
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Gesponsorde inhoud



Eyoo Empty
BerichtOnderwerp: Re: Eyoo   Eyoo Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Eyoo

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Out of Character :: Introducties-