PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenCarla's Creaties InfovrCarla's Creaties RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Carla's Creaties

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Matsui
Matsui

Aantal berichten : 194
Pawprints : 58
Naam : Carla
Leeftijd : 31

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 8 jaar
Partner: .x.

Carla's Creaties Empty
BerichtOnderwerp: Carla's Creaties   Carla's Creaties Emptyma feb 06, 2012 10:10 am

Carla's Creaties Vf7fl

Zoals jullie misschien wel of niet weten teken ik graag. Ik schetste voornamelijk, hoewel ik mijn tekeningen netjes afwerkte en schaduw zette. Toch waren het niet meer dan schetsen. Dus heb ik mezelf een tijd geleden een nieuw doel gezet, namelijk al mijn tekeningen ook inkten en kleuren en vooral afmaken waarmee ik begon! Hier wil ik graag het resultaat tot nu toe laten zien.

Mijn tekengerei:
Spoiler:
Ik tekende vroeger voornamelijk draken, nu zo af en toe nog één. Verder teken ik mensen altijd op de anime/manga manier, omdat ik ze nog niet realistisch kan tekenen. Dieren teken ik wel altijd realistisch en ook pokémon zien er bij mij altijd uit als dieren. Ik gebruik veel boeken en andere naslagwerken, maar maak er wel altijd mijn eigen werk van.

Mijn naslagwerken:
Spoiler:
Ik zal beginnen met de eerste tekening die ik heb gemaakt toen ik dat besluit nam. Dit is mij mascotte op Deviant Art, CC, vernoemd naar mijn gebruikersnaam CCDragon-93. Ze is op mezelf geïnspireerd.
Spoiler:
De volgende tekening is nog een reference, ditmaal van de mascotte die ik voor mijn zus heb gemaakt. Haar naam is Bleu, naar haar accountnaam Happybleudragon. Zowel haar uiterlijk als haar karakter is op mijn zus gebaseerd.
Spoiler:
Dit is nog een tekening van CC, ditmaal met achtergrond. Het was de eerste keer dat ik zo'n groot vlak netjes in probeerde te kleuren, ben niet erg tevreden over het gras. Het welkomsplaatje heb ik bewerkt, vandaar dat deze kleuren doffer zijn.
Spoiler:
Hieronder staat een Pokémon karakter van mij, Cathy. Ze is geïnspireerd op het trainer karakter Caitlin, ook een karakter van mij. Ik ben niet erg tevreden over haar kop..
Spoiler:
Dit zijn twee karakters van Sarah, aka Doos. Misschien ken je haar wel (: Dit zijn Evensong en Kari getekend in MLP stijl. Ik vind de kleuren verschrikkelijk, het is echt lelijk.
Spoiler:

Dat is het voor nu. Ik ben bezig met een project, namelijk een verhaal over Mew voor een contest op DA. Het word een soort prentenboek, dus plaatjes en tekst!

Yours truly,
Carla
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
 

Carla's Creaties

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Out of Character :: Offgame :: Creatief :: Traditioneel-