PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingen[Aangeboden] Claire & Ink Infovr[Aangeboden] Claire & Ink RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 [Aangeboden] Claire & Ink

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Eystra
Eystra

Aantal berichten : 29
Pawprints : 18

Karakterprofiel
Roedel: --
Leeftijd: 2 jaar
Partner: ...

[Aangeboden] Claire & Ink Empty
BerichtOnderwerp: [Aangeboden] Claire & Ink   [Aangeboden] Claire & Ink Emptyza feb 04, 2012 9:02 am

Omdat ik weinig inspiratie heb voor deze twee monstertjes heb ik toch besloten om ze op de accountmarkt te gooien :I

Clairvoyance, ook wel bekend als Claire, is een vosje. Ze is best wel zelfverzekerd en heeft een vrij groot ego, is niet bang om haar arrogante bek in de strijd te gooien wanneer ze geïrriteerd is. Ze is niet heel gespierd maar wel snel, en listig genoeg om andere vossen zich onderdanig te laten gedragen naar haar. Ze heeft een hekel aan wolven en vrijwel alles wat groter is dan een doorsnee vos.
Als je Claire wilt overnemen, houd er dan wel rekening mee dat je dan ook de Swiftpaw Tribe overneemt. Er kan nog van alles gedaan worden met die roedel, maar zorg er alsjeblieft voor dat je er actief mee blijft. Anders had ik haar net zo goed zelf kunnen houden. x'D

Ink is een flink gespierd zwart reutje met een afkeer voor teefjes.
Geschiedenis:
Ink heeft een postsheet, de code daarvan zal in zijn PB-box staan. Met hem kun je ook nog alle kanten op, zowel goed als slecht.

Lange posts zijn geen vereisten, met een goed ABN en activiteit maak je meer kans.

xx Doowr.
Terug naar boven Ga naar beneden
 

[Aangeboden] Claire & Ink

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» [Aangeboden] Lucky

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Game Related :: Accountmarkt-