PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenLost everything, and I need a new start. InfovrLost everything, and I need a new start. RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Lost everything, and I need a new start.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nux
Nux

Aantal berichten : 24
Pawprints : 28
Naam : Nathalie ||Nathzel||
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 0 Years 1 Month
Partner: ~I lost every thing I loved.

Lost everything, and I need a new start. Empty
BerichtOnderwerp: Lost everything, and I need a new start.   Lost everything, and I need a new start. Emptyza jan 28, 2012 2:52 am

Nux liep met haar redelijk mager lijfje door het westen. Ze had net geprobeerd te jagen, maar dat was mislukt. Ze moest nog een hoop leren en was nu nog een zielig arm klein wolfje. Ze had echt nog een hoop te leren. Nux liep rustig door terwijl haar paarse ogen haar omgeving bekeek. Ze zag bomen, alleen maar bomen. Nux was nog maar een klein maantje oud. En dat was best bijzonder. Ze behoorde eigenlijk al een week lang dood te zijn. Maar nee, in de week dat ze haar ouders kwijt was geraakt had ze zelf gejaagd. Of prooi gestolen, of prooi gevonden. Dat was best slim van haar. De meeste pups zullen sterven wanneer ze weesjes zijn, ze zullen dood gaan op de plek waar de ouders ook dood zijn gegaan. Maar Nux had het met pijn in haar hard geaccepteerd en was door gegaan. Haar ouders zouden niks liever gewild hebben. Ze kwam bij de Moonsong Waters aan. Een groot meer waar de maan altijd op scheen. Hier was ze graag, hier dronk ze water en viel hier altijd in slaap starend naar de glimmende sterren in het water. En dat ging ze nu ook doen. Ze rolde zich op in de bosjes terwijl haar heldere paarse ogen op het water gericht was. De sterren waren mooi in het water. En zo viel ze in slaap.
De volgende dag maakte het zonlicht haar wakker. Opgewekt hees ze haar kopje op en strompelde de bosjes uit. Na de dood van haar ouders had ze toch wel wat meer zelfvertrouwen gekregen. Haar buikje rommelde en op dat moment rook ze de geur van bloed. En jammer genoeg ook van een andere wolf. Misschien?... Nee vast niet, maar toch besloot ze te kijken. Toen zag ze een grote forse donkere reu. Ze wou zich om draaien maar stapte niet met opzet op een stokje die natuurlijk de aandacht van de reu trok. Ze verstijfde en besloot af te wachten in plaats van weg te rennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Farkas
Farkas

Aantal berichten : 117
Pawprints : 45
Naam : Mart
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: Vier jaar oud
Partner: -

Lost everything, and I need a new start. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost everything, and I need a new start.   Lost everything, and I need a new start. Emptyma jan 30, 2012 1:43 am

Farkas stond op een rots, waar hij alles kon zien wat er gebeurde bij de Moonsong Waters: Perfect, natuurlijk. Farkas grijnsde. Hij keek van rechts naar links. Water en besneewd grasland. Het was een wonder dat niks bevroren was. Toen dacht dat de wolf iets hoorde. Hij spitste zijn oren en ging recht overeind zitten. Hij was extreem alert geworden. Zo bleef de wolf zitten, voor een paar minuten. Na een tijdje ging hij maar liggen: Moest zijn verbeelding zijn geweest. De reu hoorde toen een kraak van een tak. Hij wist het zeker, had het vele malen gehoord: Er zat hier een ander wezen. Hij kon dat niet weten, want hij rook de wolf niet van te voren - Hij gebruikte zijn neus amper in rustige tijden.

Snuivend liep hij naar beneden - Hij rook in ieder geval een hondachtige. Hij sprong rustig van de rots af, - behendig als hij was - en liep dichterbij het meer. Eerst zag hij niks, want de wolf was of al weg, of verstopte zich, dacht hij. Daarna zag hij de kleine pup in het koude gras zitten. Hij fronste. Daarna sprak hij met redelijk zware stem: ''..Een pup? All alone? In de winter..? Verklaar je nader.''
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Sangreal.forumotion.com
Nux
Nux

Aantal berichten : 24
Pawprints : 28
Naam : Nathalie ||Nathzel||
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 0 Years 1 Month
Partner: ~I lost every thing I loved.

Lost everything, and I need a new start. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost everything, and I need a new start.   Lost everything, and I need a new start. Emptyma jan 30, 2012 3:09 am

De wolf viel niet aan gelukkig. Nux snoof de lucht op en toen begon er een lichtje te branden. Dit hier was de alfa van Sang Real. Nux was niet meet zo bang al een paar seconden daar net. Maar Nux bleef waar ze was. De wolf kwam haar kant op en keek haar toen aan. Haar paarse ogen waren gericht in de gele van de reu. Toen drong de naam tot haar door, Farkas. ''..Een pup? All alone? In de winter..? Verklaar je nader.'' Sprak de reu. Hij had zo'n toon die liet zien dat hij geen tegenspraak accepteerde. Oké, daar ging Nux mee akkoord. 'Ik eh, ik ben Nux, ik ben hier om dat ik niet weet waar ik naar toe kan,' sprak ze met een heldere stem. Haar houding was ook sterk, ze zag er sterker uit dan de meeste weesjes. 'Mijn ouders zijn overleden, en ik moet alles nu alleen doen,' zei ze toen. Ze was een goede winst voor de roedel van Farkas. Ze zag er sterk uit, en wat je pups allemaal wel niet leren kon. Een pup was altijd een goede winst voor een roedel. Zo lang de pup maar fit was en geen mankementen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Farkas
Farkas

Aantal berichten : 117
Pawprints : 45
Naam : Mart
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: Vier jaar oud
Partner: -

Lost everything, and I need a new start. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost everything, and I need a new start.   Lost everything, and I need a new start. Emptyzo feb 05, 2012 7:46 pm

'Hmm..' fronste Farkas. Hij keek de kleine teef aan, en analyseerde haar goed. ''Right, uhm.. En je haalt dit in je eentje..?''

Hij keek de kleine wolvin weer aan, wachtend op antwoord. De sneeuw op het landschap was redelijk dik en dus was het koud, waar je ook liep. Het was mooi, maar heel koud, dus hij snapte niet hoe deze pup verder zou kunnen gaan zo als ze dat nu deed. Kunnen pups dat nog wel? Dacht hij in zichzelf. Hij bleef de pup redelijk serieus aankijken. Niet opdringend, maar meer van ''This is serious business, kid.'' De wolken waren wit en de zon was niet zichtbaar. De reden dat het zou koud was en dat het zo vroor, dacht Farkas. Hij haalde een keer diep adem, en wachtte nog steeds op antwoord.



[Sorry voor afwezigheid, was druk dit weekend.]
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Sangreal.forumotion.com
Nux
Nux

Aantal berichten : 24
Pawprints : 28
Naam : Nathalie ||Nathzel||
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 0 Years 1 Month
Partner: ~I lost every thing I loved.

Lost everything, and I need a new start. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost everything, and I need a new start.   Lost everything, and I need a new start. Emptywo feb 08, 2012 9:05 am

Nux keek naar de frons van Farkas. ''Right, uhm.. En je haalt dit in je eentje..?'' Vroeg de reu. Nux wende even haar blik af en zweeg. Haalde ze dit in haar eentje? Het was een pup, een jonge pup, en die kon niet jagen. Dus nee, dit zou ze niet in haar eentje halen. 'Ehm, nee dit haal ik niet in mijn eentje' zei ze weg kijkend. Het was pijnlijk om te weten dat als niemand je onder zijn of haar hoede nemen wou dat je dan dood ging. Of je moest echt veel geluk hebben. Maar dat was één op de duizenden, en die kon zij onmogelijk wezen. ''This is serious business, kid.'' Zei de reu toen. Nux slaakte een zucht. [color=purple]'Dat weet ik,'[/colo] mompelde ze. Toen kwam er hoop in haar ogen. Ze keek de reu aan met haar helder paarse ogen. 'Kan jij en je roedel nog een lid gebruiken? Ik gooi echt alles in de strijd! Dat zweer ik!' Zei ze hopend. Ze zag er sterk en zelf verzekerd uit. En ze hoopte dat Farkas dat ook op zou merken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Farkas
Farkas

Aantal berichten : 117
Pawprints : 45
Naam : Mart
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: Vier jaar oud
Partner: -

Lost everything, and I need a new start. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost everything, and I need a new start.   Lost everything, and I need a new start. Emptyma feb 13, 2012 8:50 pm

Weer fronste Farkas. ''I see...'' Zei hij zachtjes. Hij keek de kleine pup aan, inspecteerde haar nog eens. Veel zelfvertrouwen had ze zeker, dat moest hij haar geven. Hij ging door met het inspecteren. Meeste pups waren bang nadat ze hun ouders kwijtraakten. Deze zou maar al te graag een andere roedel in gaan, blijkbaar. Met een kleine glimlach op zijn gezicht, zei hij tenslotte: ''Je mag er in. Maar alleen als je belooft je 100% te geven, en geen ophoping bezorgt.'' Fronsend bleef hij haar aankijken. ''Deal? Besef wel dat onze roedel nog niet heel pupvriendelijk is, zonder roedelmoeder om op je te passen. De keuze is aan jou.''

Farkas keek de kleine wolvin aan met nog steeds een kleine glimlach. ''Denk er even over na als je wilt. We kunnen trouwens best wat sterke pups gebruiken.'' Farkas ging comfortabeler zitten en wachtte geduldig op een antwoord van de pup.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Sangreal.forumotion.com
Gesponsorde inhoud



Lost everything, and I need a new start. Empty
BerichtOnderwerp: Re: Lost everything, and I need a new start.   Lost everything, and I need a new start. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Lost everything, and I need a new start.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: West :: Moonsong Waters-