PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenAn Illusion of faith. InfovrAn Illusion of faith. RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 An Illusion of faith.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Illusion
Illusion

Aantal berichten : 159
Pawprints : 22
Naam : Evelien...Eef is ook goed!
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 6 maanden
Partner: What's that?

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptyza jan 21, 2012 5:09 am

In een groot bos, daar was de kleine pup beland, hij wist niet waar hij was of wie hij hier zou kunnen tegenkomen. Heel voorzichtig zette hij zijn pootje neer in de knisperende bladeren, af en toe stopte hij even om te horen of er nog andere wolven in de buurt waren.
Het was al even gelden dat hij was achtergelaten door zijn vader maar nog steeds dacht hij eraan terug, wat kon hij eraan doen dat zijn zusje wel wit was en hij niet? Allerlei gedachten spookten door zijn hoofd en elke keer dacht hij aan die laatste woorden - Zoon, dit is het moeilijkste wat ik tot nu toe heb moeten doen…-
“Waarom ik?” zei hij luidop tegen zichzelf, hij had altijd zijn best gedaan voor zijn vader te kunnen imponeren maar alles wat hij deed zagen ze niet, hij was letterlijk een illusie geworden voor zijn ouders. Met zware stappen vervolgde hij zijn toch, waar hij naartoe ging wist hij niet…
Na een hale dag gestapte te hebben kreeg hij langzaam honger, hij moest iets vinden om te eten. Zijn gele ogen speurden het bos af om te zien of er iets eetbaar in de buurt was, en ja, zijn blik stootte op een hol dat er op het eerste zicht verlaten uitzag.
Zo snel als zijn kleine pootjes hem konden dragen liep hij ernaar toe, maar dat was de slechtste beslissing die hij had genomen. Veel te laat rook hij een bekende geur, er woonde zo te zien nog een veelvraat in en die was alles behalve gesteld op ongewenst bezoek.
Illusion zag een grote gedaante op hem afrennen, zijn pootjes draaiden 180 graden om en zetten het op een lopen, toch was hij niet opgewassen tegen de grote veelvraat, met een grote kracht werd hij tegen een boom gegooid, langzaam deed hij zijn ogen terg open en zag hij dat de veelvraat zich omdraaide om terug zijn winterslaap te hervatten.
Er was een hele hoop sneeuw naar benden gevallen van de kale bomen, een zachte bries bracht de rust terug. Heel voorzichtig probeerde de kleine pup op te staan, tevergeefs, hij voelde een stekende pijn in zijn rug.
Zijn hoofd draaide hij naar zijn rug om te zien hoe erg het was, zijn vacht zag er erg uit met al dat bloed erop, Illusions pogingen om de wonde schoon te likken mislukten.
Hij was zo gefocust bezig geweest met zijn wonde dat hij het nog niet had gemerkt dat er een wolf naar hem stond te kijken tot de wind de geur in zijn richting blies. De jonge pup zijn focus was al snel terug, hij zag een grote witte wolvin staan, een snelle grauw ontsnapte uit zijn mond aangezien hij niet wist wat er zou gebeuren, rustig maar gefocust lette hij op al haar bewegingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline
Feline

Aantal berichten : 115
Pawprints : 78
Naam : Emma

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 3,5 lentes jong
Partner: Do you want me ? o.o

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptyzo jan 22, 2012 3:12 am

Op sommige plekken viel de sneeuw naar beneden wanneer een kraai met een luide kras weg vloog. De sneeuw was al minder dik dan een paar weken voorheen maar nog steeds zakte Feline met haar poten in de sneeuw weg. Niet zo ver maar ver genoeg om vermoeid te raken. Met een plofje viel er wat sneeuw op haar kop geërgerd schudde ze met haar kop, de sneeuw vloog alle kanten op. Geboeid keek ze even achter zich waar haar voetstappen sporen hadden achtergelaten in de sneeuw. Ze begon weer te lopen, zomaar ergens heen. Ze had geen doel voor ogen, dit was haar thuis niet. Vroeger had ze hier gewoon rondgezwerft, maar sinds ze bij The Wanted Wolves zat voelde ze zich hier minder thuis dan een paar maanden geleden. Ze glimlachte bij de gedachte aan de test die Raine haar gegeven had. Misschien zaten hier prooidieren en kon ze er eentje vangen. Die gedachte liet haar doorlopen, een geur van veelvraat prikte in haar neusgaten. Die dingen stonken echt een uur in de wind, naast de stak van veelvraat rook ze ook de geur van een soortgenoot. Geboeid en nieuwsgierig als ze was liep ze de geur achterna tot ze het dier zag. Het kwam boos zijn hol uit gestoven en rende op iets wat Feline niet kon zien, tot het tegen een boom tegenover haar werd gesmeten. Verstijfd keek ze naar de veelvraat die na een soort van grommend geluid weer in zijn hol verdween en aan zijn winterslaap begon. Rustig kwam Feline tevoorschijn en liep zonder zich zorgen te maken over de veelvraat naar de zwarte pup die tegen de boom gesmeten was. Met haar oren naar voren kwam ze dichterbij, hij probeerde verwoed een poging te doen om de wond in zijn rug schoon te maken. Toen haar geur zijn neusgaten bereikte merkte hij haar pas op, een snelle grauw leek onbedoeld uit zijn mond te ontsnappen. Moederlijk keek ze hem aan, 'Ik doe niks hoor'zei ze geruststellend. Ze zette nog een paar stapjes dichterbij, 'mag ik er naar kijken?'vroeg ze terwijl ze met een kort knikje duidelijk maakte dat het over zijn wond ging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illusion
Illusion

Aantal berichten : 159
Pawprints : 22
Naam : Evelien...Eef is ook goed!
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 6 maanden
Partner: What's that?

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptyzo jan 22, 2012 7:11 am

Zijn rug deed nog altijd vreselijk zeer, hij had zeker een les getrokken uit zijn stommiteit, in de verte hoorde hij de veelvraat nog grommen van ergernis.
De witte wolvin die was komen opdagen had het hele schaduwspel waarschijnlijk wel gezien dacht Illusion, met bezorgde gedachten keek hij nog eens om, de sneeuw achter hem begon langzaam rood te zien. Hopelijk lokte de geur geen andere wolven naar hier want dat zou nog wel eens voor problemen kunnen zorgen.
De grauw die uit zijn mond was ontsnapt had hij liever terug ingeslikt, ze zag er aardig uit constateerde Illusion. Hij hoorde haar poten zachtjes door de sneeuw zakken, het rustige knisperende geluid van de winter, het was een melodie op zich. Eventjes kroop hij naar achteren, achter de bescherming van de boom waar hij tegen was gesmeten, hij vertrouwde haar nog niet volledig, toch raapte hij zijn moed bij elkaar en liep hij terug van waar hij gekomen was.
Zijn hoofd draaide hij naar de witte wolvin toen ze iets zei “Ik doe niks hoor” zei ze, Illusion dacht dat hij een beetje bezorgdheid hoorde in haar stem, zijn ogen reiken naar de hare hij had de aandrang om haar te vertrouwen maar hij wou geen twee keer in de steek gelaten worden, het was nog niet lang geleden toen zijn vader hem had achtergelaten.
Telkens hoorde hij zijn vader’s stem - Zoon, dit is het moeilijkste wat ik tot nu toe heb moeten doen…- De akelige woorden, toch raapte hij zijn moed terug samen.
De wolvin zette nog een paar stappen in zijn richting “mag ik er naar kijken?”, de vraag was welkom, hij kon er zelf niet aan dus nam hij het vriendelijke aanbod van haar aan “Ja, het doet nogal veel zeer…” antwoordde hij met enige angst in zijn stem. Langzaam kroop hij wat dichterbij, zakte hij door zijn poten en ging hij zitten.

[srry, kort]
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline
Feline

Aantal berichten : 115
Pawprints : 78
Naam : Emma

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 3,5 lentes jong
Partner: Do you want me ? o.o

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptyma jan 23, 2012 5:45 am

Ze likte even met haar tong over haar neus en jeukte met haar kop over haar poot. Ze keek de pup weer aan de felgekleurde ogen waren het eerste wat opviel aan hem. Daarna de lichtgetinte haren die eromheen zaten en die overliepen naar gitzwart. 'Ja het doet nogal veel zeer..."was zijn antwoord. Ze knikte vriendelijk en liet hem dichterbij komen. Hij leek inderdaad veel pijn te hebben aan de manier waarop hij zich naar haar voortbewoog. Hij ging voor d'r zitten, ze liet een vriendelijke glimlach zien. Ze bekeek zijn wonde, hij was niet erg diep eerder oppervlakkig. Het leek een wat diepe schaafwond te zijn, 'dit gaat even pijn doen'zei ze zachtjes. Op de wond zat vuil van de boom en leek de wond al te iriteren. Voorzichtig begon ze het er af te likken. Het bloed wat ze van hem oplikte spuugte toen ze klaar was naast zich neer. Ze was geen kanibaal en at geen soortgenoten. Vriendelijk keek ze hem aan, 'je moet de wond schoon houden anders gaat het ontsteken'zei ze zachtjes. De reu die voor haar zat was nog jong, ze vond het raar dat er geen ouders in de beurt waren die hem hadden kunnen beschermen. 'Waar zijn je ouders, kleine'vroeg ze zachtjes met bezorgde ondertoon. Kleine was niet spottend eerder liefkozend bedoeld.

flut sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Illusion
Illusion

Aantal berichten : 159
Pawprints : 22
Naam : Evelien...Eef is ook goed!
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 6 maanden
Partner: What's that?

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptywo jan 25, 2012 6:26 am

De jonge wolf ging even verzitten, zijn vroegere roedel zou nooit zo vriendelijk geweest zijn tegen hem. Toch had hij spijt dat hij was weggegaan, wie weet had hij daar ooit een eigen roedel kunnen stichtten of die van zijn vader kunnen overnemen…Nu was hij helemaal alleen, zijn familie was te ver weg en vrienden had hij nooit gehad, en dat allemaal omdat hij een zwarte vacht had in plaats van een witte!
De vriendelijke wolvin liet een glimlach op haar gezicht verschijnen, meteen fleurde Illusion een beetje op, het was net alsof ze een grote warme zon had meegebracht die zijn kleine hartje verwarmde.
Nog voordat ze begon aan zijn wonde ging hij liggen in de maagdelijk witte sneeuw, als je van veraf een toeschouwer geweest zou zijn had je alleen een zwarte stip zien liggen, langs de ene kant hield hij zo veel van de koude winter omdat iedereen hem zag lopen maar anders om was het niet simpel om zich verborgen te houden voor slechte wolven.
Heel even draaide hij zijn hoofd in haar richting, “dit gaat even pijn doen” sprak ze beheerst, heel langzaam voelde hij de tong van de wolvin over zijn rug gaan, af en toe trok hij eens weg.
De rode streep op zijn rug deed al akelig veel zeer, en nu ze verzorgd werd begon het nog pijnlijker te worden. Toen ze klaar was met verzorgen spuugde ze heel beleefd het bloed en al het vuil dat in de wonde was gekomen naast haar op de witte sneeuw, traag zette Illusion zich recht “je moet de wond schoon houden anders gaat het ontsteken” zei ze stilletjes, ze heeft zo’n vriendelijke stem, dacht hij in zichzelf.
Even was er een moment van stilte, geen akelige stilte maar geruststellend, Illusion kon zien dat ze aan het denken was.
Niet veel later keek ze naar Illusion en stelde ze hem de vraag waarvoor hij zo bang was geworden de laatste paar dagen…”Waar zijn je ouders, kleine” vroeg ze met enige bezorgdheid. Illusion durfde niet op te kijken, hij begon te snikken en uiteindelijk antwoordde hij “Ik weet het niet,…Mijn vader heeft mij achtergelaten omdat ik de enigste zwarte pup was in de hele roedel…” Het kwam er bedroefd uit maar het was de waarheid, hij had zichzelf beloofd niet te liegen over zijn verleden maar het liefste van al wou hij het allemaal achter hem laten.
Tussen zijn tranen door keek hij naar de wolvin, tot zijn spijt wist hij haar aam nog niet eens, “Hoe heet jij eigenlijk?” Zijn zicht was een beetje vertroebeld door zijn tranen toch kon hij de witte vacht nog onderscheiden van de sneeuw. “Ik noem Illusion, tenminste zo hebben mijn ouders mij genoemd. Voldaan en blij ging hij zitten en wachtte hij op haar antwoord.

[Srry, voor het laat reageren...]
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline
Feline

Aantal berichten : 115
Pawprints : 78
Naam : Emma

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 3,5 lentes jong
Partner: Do you want me ? o.o

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptywo jan 25, 2012 8:40 am

Ze leek zijn zwakke plek geraakt te hebben, bezorgd liep ze op hem af toen ze hem hoorde en zag snikken. Ze ging tegen hem aan zitten, 'sssht stil maar ik ben er toch?'zei ze sussend. Ze gaf hem een klein likje over zijn kleine kop. Ze luisterde naar zijn woorden terwijl ze zich steeds kwader voelde worden. Het gebeurde vaker dat pups achter werden gelaten maar dat was meestal omdat de ouders niet voor ze konden zorgen niet omdat ze racistisch waren. Alsof alle zwarte wolven slecht waren, je zag toch zo dat deze pup nog geen vlieg pijn zou doen. Ze vleide met haar kop over zijn hoofd en maakte weer sussende geluidjes. De vraag van hem hoe ze heette kwam niet geheel onverwachts, ze had zich nog niet voorgesteld dus zo raar was het niet. Voor ze zijn vraag kon beantwoorde stelde hij zichzelf voor, 'Illusion is een naam waar je trots p kan zijn hoor kleine'zei ze met een fluistering in haar stem. Ze praatte meestal niet zo hard merkte ze van zichzelf op. Dat was opzich niet zo gek voor een wolf die weinig sprak. 'Ik heet Feline'beantwoorde ze zijn vraag. Ze vleide nog 's met haar kop langs zijn zwarte hoofdje, maar zorgte ervoor dat ze zijn rug niet raakte.'Ik-k...Zou wel... Een noujah...[/i begon ze stotterend, ze begreep niet waarom ze tegen een pup zo onzeker was. Misschien was ze bang voor zijn reacite? Ze vermande zichzelf en rechte haar rug.[i] 'Wat ik wou zeggen is dat ik wel een moeder voor je wil zijn, hoewel ik niet zo 'moederlijk' als je echte moeder zou kunnen zijn'kwam er daarna in een woordenstroom uit. Ze sloeg haar wollige staart rond haar voorpoten en wachtte kalm zijn antwoord af. Ze verwachte niet dat hij haar om de hals zou vliegen of haar helemaal dood zou 'knuffelen'. Maar een beetje dankbaarheid als hij het goed vond was wel op zijn plaats.

-Ik heb er nog wat 'uitgeperst' xD-
Terug naar boven Ga naar beneden
Illusion
Illusion

Aantal berichten : 159
Pawprints : 22
Naam : Evelien...Eef is ook goed!
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 6 maanden
Partner: What's that?

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptydo jan 26, 2012 3:58 am

Door zijn zoute tranen en het snikken heen hoorde hij de sneeuw krakken, langs zijn zijkant zag hij dat de witte wolvin naar hem toe kwam, plots voelde hij een warme vacht tegen hem, zachte en vriendelijke woorden bereikten zijn oren “sssht stil maar ik ben er toch?” hoorde hij haar zeggen, hij wou niet wenen in het bijzijn van een andere wolf maar deze keer was het een uitzondering. Hij had zijn gevoelens al zo lang opgekropt dat hij er geen blijf meer me wist, hij voelde dat ze een likje over zijn hoofd gaf, een moederlijk gebaar dat zijn genetische moeder nooit bij hem had gedaan.
Het liefste van al wou hij dicht tegen haar aan kruipen en gaan slapen tot het ochtend werd, Illusion had zichzelf nog nooit zo leeg gevoeld als nu, het was dan ook de eerste keer dat hij zijn hele verg-haal aan een compleet onbekende had verteld. Net toen hij zichzelf had voorgesteld hoorde hij een paar woorden waarvan zijn hart weer ging gloeien en zijn levenslust begon terug te komen, de wolvin vond namelijk dat hij trots mocht zijn met zo’n naam als Illusion, niet veel later volgde ze zijn voorbeeld en stelde ze haar ook voor – ze noemde dus Feline- een mooie naam vond Illusion.
Hij moest schampachtig toegeven dat je die naam niet vaak hoorde, meteen was de wereld veel mooier geworden. Opnieuw voelde hij haar zachte hoofd tegen het zijne, heel voorzichtig, ze keek zelf uit dat ze niet aan zijn rug kwam, “Ik-k...Zou wel... Een noujah...” Dat was het enige wat er op die moment uit kwam bij Feline, met een rare blik keek hij haar aan, hij had geen flauw idee wat ze wou zeggen tot ze haar zin vervoledigde. “Wat ik wou zeggen is dat ik wel een moeder voor je wil zijn, hoewel ik niet zo 'moederlijk' als je echte moeder zou kunnen zijn”.
Illusion ging wat verder weg zitten, dit was een vraag waar hij toch even over moest nadenken, hij sloeg zijn blik op de blauwe hemel boven hem, net alsof er een antwoord uit de lucht zou kunnen vallen.
Toch wist hij snel wat hij zou zeggen, hij was redelijk verheugd met het aanbod, eindelijk was er dan toch iemand die het niet erg vond dat zijn vacht zwart was. Hij ging staan en wandelde terug naar Feline met zijn antwoord “Dat zou ik leuk vinden.” Zei hij bescheiden “Maar wat gaat je roedel zeggen van een zwarte pup?” Hij was bang dat ze hem niet zouden accepteren, dan zou hij weer alleen zijn en dat zou wel het laatste zijn wat hij wenste…” Nog eens bedankt dat je mijn wonde wou verzorgen.” Zei hij nog, waarna hij naar haar toe liep in zijn zwarte kop in haar vacht verstopte, hij wist maar niet hoe hij zijn blijdschap moest uitten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline
Feline

Aantal berichten : 115
Pawprints : 78
Naam : Emma

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 3,5 lentes jong
Partner: Do you want me ? o.o

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptydo jan 26, 2012 5:36 am

Zoals verwacht moest Illusion er even overna denken en nam hij even wat meer 'afstand' door zich wat te verplaatsen. Rustig maar toch een soort van nerveus sloeg haar wollige staart in een kalm ritme op de vlakke ondergrond. Die op sommige plekken bezaaid lag met verrotte bladeren die al uit de sneeuw te voorschijn kwamen. Ze waren wel bevroren maar de lente was al in zicht. Straks zouden hier bloemen uit de grond schieten en gras weer gaan groeien, haar gedachten waren afgedwaald en ze was op de nu nog koude grond gaan liggen. Ze hoorde het sneeuw kraken en iemand die lichtvoetig liep op haar aflopen. Ze wachtte rustig af tot hij voor haar stond, 'dat zou ik leuk vinden' was zijn bescheidden antwoord. Haar vreugde werd er echter niet minder op, haar staart veegde over de grond en maakte een soort van vorm door door de sneeuw te schuiven. De sneeuw werd daar gladder, Feline stond op om hem een lik te geven maar bleef tegen haar zin toch nog zitten. 'Maar wat gaat je roedel zeggen van een zwarte pup?' vroeg hij, hij leek onzeker te zijn. Ze glimlachte en stond nu wel op ze gaf hem een lik over zijn hoofd. Haar glimlach werd breder toen hij haar bedankte omdat ze zijn wonde had verzorgd, hij drukte als teken van dankbaarheid zijn kop in haar wollige vacht. Ze likte hem nog 's over zijn kop en duwde toen haar hoofds onder zijn kin zodat hij haar recht aankeek. Met zijn prachtig gele ogen. 'Je zou trots moeten zijn op je kleur, het is een neutrale roedel dus moeite zullen ze er niet mee hebben'zei ze terwijl ze hem dringend aankeek. Haar blik verzachte en ze vleide met haar kop langs zijn hoofd. 'En zo niet dan zal ik voor je knokken kleine'voegde ze er fluisterend aan toe. Ze keek nog even ongemerkt naar zijn wonde. Die was rood en leek niet erg geïnfecteerd, gelukkig ander zou het fataal kunnen zijn. Ze geeuwde 's, Illusion leek ook niet vol met energiek. 'Kom we gaan een slaapplek zoeken'zei ze op zachte toon. Terwijl ze even haar hoofd weer in zijn vacht duwde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Illusion
Illusion

Aantal berichten : 159
Pawprints : 22
Naam : Evelien...Eef is ook goed!
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 6 maanden
Partner: What's that?

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptydo jan 26, 2012 6:03 am

Illusion was redelijk onzeker geweest of haar roedel hem wel zou accepteren, maar na haar antwoord twijfelde hij geen moment meer, hij zag een grote glimlacht op Feline’s gezicht verschijnen en meteen begon hij ook te glimlachen.
Hij voelde haar tong over zijn gitzwarte vacht gaan, net toen hij haar nog een keer wou bedanken stak ze haar snuit onder de zijne zodat hij recht in haar ogen keek, “Je zou trots moeten zijn op je kleur, het is een neutrale roedel dus moeite zullen ze er niet mee hebben” Illusion wou net zijn hoofd weg draaien maar toen ze nog iets aan haar zin toevoegde bleef hij abrupt staan en keek hij om “En zo niet dan zal ik voor je knokken kleine” Zei ze toen ze met haar hoofd langs de zijne vleide, hij had nooit gedacht dat een moeder zo lief kon zijn, met een ruk was hij zijn vage herinneringen vergeten aan zijn vorige roedel, toch bleven ze ergens achter in zijn hersenpan zitten.
Toen Illusion zich omdraaide voelde hij dat ze zijn wonden nog eens aan het inspecteren was op een infectie, maar lang hield hij die gedachte niet vast. Het was een redelijk lange dag geweest en de vermoeidheid begon te komen, het aanstekelige geeuwen van Feline deed hem ook geeuwen.
Ze zal ook wel moe zijn, dacht Illusion, en ja niet veel later zei ze om een slaapplaats te gaan zoeken, nog even snel liep hij naar haar toe en gaf haar nog een likje op haar snuit, als teken van dankbaarheid. Al snel stemde hij in om een slaapplaats te gaan zoeken, maar voordat ze vertrokken zei hij nog snel “Ik denk dat we maar best niet naar die veelvraat gaan van daarjuist…” Met een grijns op zijn gezicht wachtte hij op haar beslissing, waar zouden ze naar toe gaan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Feline
Feline

Aantal berichten : 115
Pawprints : 78
Naam : Emma

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 3,5 lentes jong
Partner: Do you want me ? o.o

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptyza jan 28, 2012 1:48 am

Ze keek trots naar Illusion die zich sterk hield tegen de pijn. Ze grinnikte toen Illusion door haar moest geeuwen. Haar tong ging over haar neus en ze krabde even met har achterpoot aan haar oor. Illusion stemde in om een slaapplek op te zoeken tot het genoegen van Feline. Ze lachte vrolijk om zijn opmerking en 'befeelde' hem toen dicht bij haar te blijven, desnoods haar staart vast te pakken om haar niet kwijt te raken. Ze begon te lopen richting de bosjes voor hen. Een paar doornstruiken versperde de weg, Feline had er normaal niet veel problemen mee maar voor Illusion zou het niet prettig zijn met zijn wonde. Dus besloot ze een omweggetje te nemen. Ze liepen langs een grote eik en gingen toen via het pad wat de herten hadden 'gemaakt' richting het noorden. De grond bestond hier niet uit sneeuw maar uit mul zand omdat er meerdere dieren overheen liepen, was het sneeuw gesmolten. Ze genoot van de relatieve warme ondergrond invergelijking met de sneeuw. Ze liepen ongeveer een kwartier en kwamen toen bij een meertje. Daar dronk Feline wat, en gaf Illusion ook de kans wat te drinken. Nadat ze wat gedronken hadden liepen ze richting het oosten. Feline geeuwde weer maar hield voor, als Illusion te moe was zou ze hem wel dragen nam ze zich voor. Na nog 's 20 minuten te hebben gelopen hield ze halt. Het was al aan het schermeren. Ze draaide zich en kwartslag om zodat ze tegenover Illusion stond. 'Ben je moe?'vroeg ze zachtjes terwijl ze hem een lik over zijn kop gaf.


(sorry mega flut Sad)
Terug naar boven Ga naar beneden
Illusion
Illusion

Aantal berichten : 159
Pawprints : 22
Naam : Evelien...Eef is ook goed!
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 6 maanden
Partner: What's that?

An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Emptyza jan 28, 2012 2:50 am





Illusion moest dicht tegen haar blijven, wat hij wel begreep, het bos was op sommige plaatsen zo dicht begroeid dat hij Feline snel zou kwijtraken. Hij zag haar al bijna verdwijnen in de bosjes en zette het op een lopen, hij volgde het geluid van ritselende bladeren en daar zag hij haar weer, gelukkig was de witte vacht gemakkelijk te onderscheiden van de groene bebossing rondom hem.
Op een gegeven moment passeerden ze een grote boom, een eik, dacht hij, even bleef hij staan, hij was nog niet veel bomen tegengekomen die zo groot waren. Zijn gouden ogen speurden de schors af, af en toe zag hij grote wonden in de boom van edelherten die in de herfst met hun gewei aan de boom hadden geschraapt.
Net toen hij terug wou vertrekken zag hij nog net een klein stukje van Feline’s witte staart, met enige moeilijkheid, door zijn wonden, volgde hij haar verder over een nogal zanderig paadje.
Zijn neus vertelde hem dat er vele dieren gepasseerd waren, tot zijn aandacht door iets anders werd getrokken, hij bewoog zijn zwarte oren van links naar rechts toen hij het geluid van een stromend riviertje hoorde, met veel enthousiasme stak hij Feline voorbij om daarna zijn tong in het stromende, verfrissende water te steken, na even gedronken te hebben ging hij zitten.
Geduldig wachtte hij tot ook de witte wolvin klaar was met drinken, er was nog niet veel gezegd tijdens de tocht, tot Feline nog eens geeuwde, plots hield ze halt en draaide ze zich om naar Illusion, het begon al te schemeren dus zou het niet lang meer duren voordat de nacht zou vallen, zeker nu het winter was werd het ‘s avonds al sneller donker.
Zijn gele oogjes vielen bijna dicht, hij zou niet ver meer kunnen wandelen aan dit tempo, ook ontsnapte er een luidkeelse geeuw uit zijn mond.
Niet veel later hoorde hij haar vragen of hij niet moe was terwijl ze een lik gaf over zijn zwarte vacht, met tegenzin antwoorde hij “Eigenlijk wel, maar we zijn er nog niet hé?...” Zijn antwoord kwam vermoeid uit zijn mond, als hij zou gaan neerliggen zou hij in slaap zijn gevallen. Met kleine oogjes keek hij Feline aan, hij ging dicht tegen haar zitten, hopend dat ze al waren aangekomen bij hun slaapplaats.


[Mij zeldgemaakte postsheet!]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



An Illusion of faith. Empty
BerichtOnderwerp: Re: An Illusion of faith.   An Illusion of faith. Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

An Illusion of faith.

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» ~Illusion~
» Gezocht: [pleeg]ouders voor nieuwe pup (Illusion)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: West :: Softbreath Forest-