PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenGet to know each other! InfovrGet to know each other! RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Get to know each other!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Matsui
Matsui

Aantal berichten : 194
Pawprints : 58
Naam : Carla
Leeftijd : 31

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 8 jaar
Partner: .x.

Get to know each other! Empty
BerichtOnderwerp: Get to know each other!   Get to know each other! Emptyza jan 21, 2012 2:04 am

Natuurlijk heeft de site zijn eigen voorsteltopics, maar dat is lastig zoeken. Hier mogen de leden van de Ofiara zich voorstellen, zodat de roedelleden elkaar beter leren kennen. Dit is natuurlijk geheel vrijblijvend, het hoeft niet.

Code:
[b]Wolfnaam;[/b]
[b]Echte naam;[/b]
[b]Geslacht;[/b]
[b]Leeftijd;[/b]
[b]Uiterlijk;[/b]
[b]Innerlijk;[/b]
[b]School en werk;[/b]
[b]Hobby's;[/b]
[b]RPG ervaring;[/b]
[b]Overig;[/b]

Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Matsui
Matsui

Aantal berichten : 194
Pawprints : 58
Naam : Carla
Leeftijd : 31

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 8 jaar
Partner: .x.

Get to know each other! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get to know each other!   Get to know each other! Emptyza jan 21, 2012 2:15 am

Wolfnaam;
Matsui
Echte naam;
Carla
Geslacht;
Vrouw
Leeftijd;
19 jaar
Uiterlijk;
Ik ben 1.70 M, blond haar tot halverwege mijn rug en grijs/groen/blauwe ogen. Het hangt van mijn stemming af welke kleur de overhand heeft. Bij een hele happy periode zijn we meer blauw, bij een rotperiode meer groen. Over het algemeen is het dus een mix. Ik heb een normaal postuur en schoenmaat 38/39, waar ik heel blij mee ben, want dan heb je altijd de meeste keuze in schoenenwinkels!
Innerlijk;
Ik ben een vrolijke meid, soms een beetje gek, maar wel op de prettig gestoorde manier. Ik ben heel sociaal en kan het met de meeste mensen goed vinden. Verder ben ik erg eerlijk, waardoor ik soms mensen het harnas in jaag. Door mijn eerlijkheid beledig ik soms mensen, terwijl ik het niet zo bedoel. Verder ben ik erg open naar iedereen en heb echt een hekel aan vooroordelen en racisme.
School en werk;
Ik zit in mijn eerste jaar van de Academische Opleiding Leraar Basisonderwijs, ook wel de Academische PABO genoemd. Dit is de PABO gecombineerd met Pedagogische Wetenschappen.

Ik werk al 5 jaar in de horeca, namelijk in het restaurant van mijn ouders. Ik serveer voornamelijk drinken, dus ik kan nog steeds niet met meer dan twee borden in één hand lopen >___<
Hobby's;
Mijn hobby's zijn lezen, tekenen en schrijven. Ik lees voornamelijk fantasy, zoals Harry Potter, Erfgoed serie, Nicolas Flamel, etc. Verder teken ik erg veel, dieren vind ik altijd heel leuk, wat ik combineer met het tekenen van pokémon. Realistische pokémon dus. Mensen teken ik altijd in de manga stijl. Schrijven doe ik voornamelijk op RPGs, heb meerdere keren poging gedaan tot een verhaal, maar ik maak het nooit af. Heb ook twee keer de NaNoWriMo geprobeerd, kwam maar tot een beschamend 10.000 en 5.000 woorden.
RPG ervaring;
Pfff, ik moet echt eens uitzoeken hoe lang ik al RPG. Vier jaar, gok ik. Ik ben begonnen op een Harry Potter RPG die nu helaas niet meer bestaat. Ze zijn gefuseerd met een andere site en de originele site is helaas gewist. Pas de afgelopen twee jaar ben ik andere RPG's gaan zoeken, zoals een pokémon RPG, shapeshifter RPGs en een wolven RPG. Zo ben ik ook op actieforum terecht gekomen (zat eerst alleen op Invisionfree).
Verder heb ik ook meerdere keren een site gebouwd, waarvan KE, mijn meest recente, ook tot nu toe de meest actieve is. Verder run ik met mijn zus en twee vriendinnen een Beauxbatons site.
Overig;
Ik heb een ontzettend lief vriendje waar ik nu weer iets van 8 maanden mee heb. We hadden bijna twee jaar, toen ging het een half jaar uit en nu zitten we dus al weer op 8 maand. Hopelijk ga ik dit jaar of volgend jaar met hem samenwonen.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Luciënne
Luciënne

Aantal berichten : 183
Pawprints : 25

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 2 jaar een 6 maanden
Partner: Cupido don't like me

Get to know each other! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get to know each other!   Get to know each other! Emptyzo jan 22, 2012 2:37 am

nounou, das een boel informatie, ik zal eens kijken hoever ik kom.

Wolfnaam; Luciënne

Echte naam; Iris

Geslacht; Vrouw

Leeftijd; 13

Uiterlijk; heel dik, ruw, halflang, donkeblon haar, 1 m. 65 lang ofzo, ik heb nu een beugel, maar over 4 maanden gaat die eruit, want ze moeten nog 1 tandje een halve milimeter verschuiven (grrr). Ik heb grijs/blzuwe ogen, heb zeker geen bleke huid, maar in de zomer ben ik té bruin omdat ik nooit verbrand en nooit zonnebrand opdoe omdat ik alleergisch bn daarvoor. Ik bn niet dik, eerder wat aan de dunne kant. Ik heb hele grote voeten, maatje 41/42, en mijn kledingmaat is -s-. Ik ben voor een abnormale peesaanhechting bij mijn voeten in behandeling bij een podo-therapeut, daarom mag ik ook alleen maar stvige schoenen aan.

Innerlijk: Ik ben erg vrolijk en opgewekt van nature, maar ook héél wispelturig, het ene moment kan ik de hele wereld aan, en ben ik de vrolijkheid zelve, het andere moment ben ik de onzekerste persoon op aarde, en wordt ik heel snel boos. IK probeer altijd anderen te helpen, maar soms help ik van de wal in de sloot. Als ik ergens boos over ben, dan ben ik wat stiller dan normaal, maar verder merk je niks aan me. Ik doe eerst voordat ik denk, een slechte eigenschap. En ik ben heeeel nieuwsgierig. Ik ben een beetje een persoontje waarbij je een gebruiksaanwijzing nodig hebt.

School en werk; Ik zit op het Bataafs Lyceum, in de tweede klas, profiel Gymnasium Masterclass. Binnen een maand krijgen we ipads van school, echt masterlijk. Ik heb niet echt een baantje ofzo.

Hobby's; Lezen, rpg'en, hardlopen, zwemmen, lachen, shoppen, tekenen, sims, etc.

RPG ervaring; Ik rpg nog niet zo lang, ik gok 10 maanden. Ik begon op WS met Luciënne, omdat een vriendin mij de site aanraadde. Ik schreef korte flutposts, ik ben wel wat vooruit gegaan, maar nu nog steeds laten mijn posten te wensen over. Luciënne is niet echt een briljante naam, maar ik wist toendertijd niks beters. Ik ben een poosje admin geweest op Fantasystory, maar die site lag al snel dood. Ik zat op Survivalstory, maar ook die ligt dood, ik heb op Horse Home gezeten, maar dat was niks. Ondertussen sloot WS, en kon ik maar geen afstand doen van Luciënne, zij ging mee naar ML, en nu zit ik met haar op Feralis, wat me prima bevalt. Ook zit ik nu op The Dark Days, maar ik weet niet hoe lang die site het nog volhoudt.

Overig; Mijn ouders zijn gescheiden, in mijn familie zit met scheidingen, verloren dochters, broers, en nichtjes etc. heel veel ellende, ik kan er redelijk mee omgaan, maar soms dan ben ik zo ongelooflijk down, het enige wat ik dan nog doe, is piekeren.
Ik ben al bijna een jaar smoorverliefd op iemand bij mij in de klas, en mijn vriendinnen proberen me wanhopig te koppelen, maar hij heeft nieteens msn, dus dat wordt een ramp.

Toch meer dan ik dacht Very Happy



Terug naar boven Ga naar beneden
Emrys
Emrys

Aantal berichten : 25
Pawprints : 10
Naam : Maaike
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 2,5 Years
Partner: x

Get to know each other! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get to know each other!   Get to know each other! Emptywo jan 25, 2012 10:04 am

Wolfnaam; Emrys
Echte naam; Maaike
Geslacht; Vrouw^^
Leeftijd; 15 jaartjes
Uiterlijk; Ik ben redelijk klein voor mijn leeftijd. En dus ben ik eigenlijk altijd de kleinste in de groep. Verder heb ik blond, lang haar en blauw/grijze ogen. Ik ben niet dun, maar ook niet dik, haha. Schoenmaat 39. Kledingmaat varieert van 176 tot M.
Innerlijk; Ik ben van nature erg rustig en hou me liever op de achtergrond. Ik ben wat afwachtend tegenover vreemden, maar zodra ik je eenmaal ken praat ik je oren van je lijf! Ik kan erg hyper worden van de dingen die ik echt leuk vind. Meestal kan ik hier dan ook uren, zelfs wel dagen, over praten. De meeste mensen om mij heen worden hier dan ook helemaal gek van! Ook heb ik een grote passie voor dieren. Althans, dat zegt de dierenarts en andere mensen die met dieren werken! Ik vind het ook super leuk om met dieren om te gaan en vind ze dus ook vele malen leuker dan mensen. (sorry XD)
School en werk; Ik zit nu in 4 havo op het Rythovius College. Over twee jaar wil ik als vervolg opleiding naar het Groenhorst College in Barnevelt gaan om Paraveterinair te gaan studeren.
Hobby's; Zoals ik al zei, zijn dieren één van mijn grootste hobby`s. Ik leer mijn hond dan ook erg graag kunstjes! Verder heet mijn favo serie : BBC Merlin. Het gaat over de tovenaar Merlijn en koning Arthur. De twee zijn in deze serie allebei rond de 20. Ik ben echt heel erg verslaafd aan deze serie en weet er dus ongeveer alles van! Ook ben ik een huge fan van PSV. Misschien klinkt het wat raar... een meisje, helemaal weg van een voetbalclub.. Maarja, ik weet bijna alle achtergrond informatie over de spelers. Mijn weekend wordt ook helemaal aangepast aan het speelschema van PSV. De wedstrijd op eredivisie live kijken gaat bij mij voor alles!! Haha. Als sport doe ik aan korfbal. Zo`n 7 à 8 jaar alweer. Ik speel op dit moment in de B1. We spelen gemengd, en ik zeg je: dat is echt awesome. Echt heel erg gezellig!
RPG ervaring; Ik heb niet echt veel RPG ervaring. Wel speel ik op hyves: Gwaine. (Karakter uit Merlin.) En ik heb op WS en ML gezeten.
Overig; Ehm.. Ik heb helemaal weg van de voetballer Dries Mertens. Ik vind die jongen echt zoo geweldig! Haha

xxx Maaike
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.africandream.actieforum.com
Gesponsorde inhoud



Get to know each other! Empty
BerichtOnderwerp: Re: Get to know each other!   Get to know each other! Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Get to know each other!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Game Related :: Roedels :: The Ofiara { Matsui }-