PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenOmdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 InfovrOmdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Emptywo jan 11, 2012 10:06 am

Okay dus ik vond daarnet het subforum "fotografie" en kon het echt gewoon niet laten om de rest van de Feralissers (is dat een woord? x3) lastig te vallen met een paar snaps van mijn supercute ratjes.
Hier volgen zeee:

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Hera24
Dit is Hera/Beertje, een van de twee oorspronkelijke patatjes, op MIJN bed aan het slapen, brutaal mormeltje :3

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Maia10
Maia, de andere van de twee oorspronkelijke. R.I.P. in Oktober
Spoiler:
Een supercute foto van Maia en Hera samen, lagen ze in mijn gordijnen te slapen <3 (Even in een spoiler anders wordt het scherm helemaal uitgerekt)

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 6gwin
En tot slot mijn allernieuwste ratje Gwin, die ontzettend moeilijk is te fotograferen omdat ze geen moment stilzit en alleen in de onmogelijke donkere, onbereikbare plekjes van mijn kamer gaat liggen slapen.

En zo kan ik wel doorgaan heb veeeels te veel foto's van die mormeltjes :')
C'est fini Very Happy



Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Night

Aantal berichten : 128
Pawprints : 40
Naam : Merel
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: I'll be a Wanted Wolf as soon as possible :D
Leeftijd: 4 years
Partner: True love burns the brightest, but the brightest flames leave the deepest scars.

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Emptywo jan 11, 2012 10:21 am

LOVE THEEEEM <3 <3 <3 <3
Kus aan allemaal C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Emptywo jan 11, 2012 10:33 am

Hahaa, zal ik doen Very Happy kusje terug aan Muis, Noes & Zazoe Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Elijah
Elijah

Aantal berichten : 112
Pawprints : 20
Naam : Anouk
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 2
Partner: -

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Emptywo jan 11, 2012 11:08 am

Aahhhhh super! Ik ben rattenliefhebber haha! Ze zijn echt heel mooi (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Luciënne
Luciënne

Aantal berichten : 183
Pawprints : 25

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 2 jaar een 6 maanden
Partner: Cupido don't like me

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Emptydo jan 12, 2012 3:30 am

Ik ben niet zozeer een rattenliefhebber, niet dat ik ze niet leuk vind, ik sta neutraal
Maar ze zijn echt supercute!
Terug naar boven Ga naar beneden
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Emptydo jan 12, 2012 3:53 am

Haha ze maken echt alles kapot maarja, dat vergeef ik ze dan weer omdat ze zo ontzettend cute zijn inderdaad Very Happy Heb je zelf ratjes, of ratjes gehad, en zo ja foto'tje ? (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Legend
Legend

Aantal berichten : 62
Pawprints : 26

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 2,5 years
Partner: Win zijn vertrouwen, bewijs je, misschien durft hij je van je te houden

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Emptydo jan 12, 2012 3:54 am

Ah super lief <3
Ik wil ook ratties xd
Terug naar boven Ga naar beneden
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Emptydo jan 12, 2012 3:58 am

Oeeeh, dat moet je doen! Ze zijn echt superleuk om in je kamer te hebben, als je je vaak verveelt, of vaak op je kamer bent zijn ze echt leuk om te hebben omdat ze altijd zo vrolijk zijn en de hele kamer rondstuiteren Very Happy
Ga je ook ratjes nemen ? Very Happy Want willen en mogen is wel heel iets anders (A)
Terug naar boven Ga naar beneden
Legend
Legend

Aantal berichten : 62
Pawprints : 26

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 2,5 years
Partner: Win zijn vertrouwen, bewijs je, misschien durft hij je van je te houden

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Emptydo jan 12, 2012 4:04 am

Haha ik mag ze niet D':
Ik heb al een aquarium van 60 eurotjes xd En de rattenbak zou dan niet passen en nee ik doe mijn aquarium niet weg ik wil kreeften :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Emptydo jan 12, 2012 5:25 am

Oeeh kreeften, coewliejoelie C: Wat doen kreeften (A) ze lijken me niet zo knuffelig :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3   Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Omdat ik een foto topic vond en het gewoon even kwijt moest :3

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Afwezigheids topic
» Verlsavings topic
» »Aanmelding's topic: The Outsiders«
» Liedjes in een topic zetten?
» Het ik-onderdruk-mijn-neigingen-tot-nieuwe-accountjes-topic.

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Out of Character :: Offgame :: Creatief :: Fotografie-