PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenOVERDONDEREND INTERESSANT O.o InfovrOVERDONDEREND INTERESSANT O.o RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 OVERDONDEREND INTERESSANT O.o

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptydi jan 10, 2012 11:24 am

Hmm ga me maar voorstellen dan he, dan kan ik tomorrow beginnen met posten Very Happy
Nou ik ben dus Inge, ben 16 en woon 5 minuten bij de zee vandaan.
Momenteel racen mijn twee monsterlijke ratten, Hera en Gwin, mijn kamer rond op zoek naar allerlei snoeren om aan te knabbelen.
Ik rpg al een tijdje *gedwongen door Merel* ennee .. vind 't gezellig ? Very Happy
Verdere hobby's zijn tekenen, paardrijden, gitaar&piano&zang (muziek dus hehe) en ik heb een oudere broer en zus, ben dus de jongste en ik hoor de verwendste te zijn maarja, die regel gaat helaas niet altijd op, jammerdebammer.

Random fact: mijn lievelingsvak is biologie, alleen beetje jammer van de stoetel die bij ons voor de klas staat ^^

Vraag maar raak ;)

X Inge Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Flow
Flow

Aantal berichten : 175
Pawprints : 42
Naam : Juut.

Karakterprofiel
Roedel: ».The.Outsiders.«
Leeftijd: 1 year & 3 months
Partner: Look at all those beautifull lady's!

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptydi jan 10, 2012 9:16 pm

Hey Inge, welkomzzz! Eene vraagjuhhhh :3
Welke muziek luister je?
Hoe oud zijn je awesome ratjes????
Ik hou van ratten :3 heb er zelf twee gehad, heb je ook nog andere huisdieren?
woon je ook in zeelandddd????????? Ik wel iig :3
XxxxJuut
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn
Zayn

Aantal berichten : 131
Pawprints : 66
Naam : Eirini
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: xxx
Leeftijd: 2 years 'nd 4 months
Partner: Nobody is good enough for me so far.

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptydi jan 10, 2012 11:12 pm

Hé Inge 8D

Welkom op Feralis =D
Jaloers op jou! Ik wil ook bij de zee wonen!!!!!
Maar ik moet het doen met mijn dorpje in Drenthe.

xxx Eirini

Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Night

Aantal berichten : 128
Pawprints : 40
Naam : Merel
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: I'll be a Wanted Wolf as soon as possible :D
Leeftijd: 4 years
Partner: True love burns the brightest, but the brightest flames leave the deepest scars.

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 2:33 am

Bonjour raar persoon wat ik zeker niet ken! Keertje meeting? Morgen of zo om half 9? C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 3:58 am

hehe, thanks iedereen ;)
@Juut ~ eigenlijk van alles, het liefste rock, jazz, blues en accoustisch. Bands/artiesten zoals Eric Clapton, Stevie Ray Vaughan, Queen, Chet Atkins, Evanescence, Joe Bonamassa, Dream Theater, RHCP, Jack Johnson, Paramore etc ^^
Hera is nu bijna zo ongeveer een jaar oud, en Gwin is 4 maanden (mijn eerste ratje Maia was in oktober al overleden :/) Ratten zijn awesome, iedereen moet ratten hebben Very Happy
En nope, woon in Zuid-Holland, in Noordwijkerhout ;)

@Eirini, haha dankjee, ah maar Drenthe is wel een mooie provincie daar kun je echt vet lekker paardrijden in die bossen.

En @onbekende nacht, ik wil morgen best om half 9 meeten maar volgens mij heb jij het eerste uur vrij, je mag best erbij komen zitten bij die gezellige bf van me ;)

X-jes, Inguuh ;)
Terug naar boven Ga naar beneden
Legend
Legend

Aantal berichten : 62
Pawprints : 26

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 2,5 years
Partner: Win zijn vertrouwen, bewijs je, misschien durft hij je van je te houden

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 4:15 am

JEEEEJ eindelijk nog iemand die van queen houd *hugt*
Ik wou ook ratten maar heb katten niet zo'n goede combie denk ik ook niet voor de ratten xd
Jeej zuidhollandertje <3 Hugt weer :')


Hou je ook van paardrijden omg nu ga ik flauwvallen xD

Biologie ook je lievelingsvak {nouja niet mijn allerlievelings xD} ?

Dit is gewoon spooky xD


Ohjah ik was vergeten je welkom te wensen -.-

Dus alsnog WELKOM C:


Laatst aangepast door Legend op wo jan 11, 2012 4:34 am; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Fayn
Fayn

Aantal berichten : 67
Pawprints : 21
Naam : Anouk
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: My dream floated away.
Leeftijd: 10 Months ;d
Partner: Are you kiddin'?

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 4:15 am

Hoi Inge, welkom (:
xx Anouk
Terug naar boven Ga naar beneden
Dysis
Dysis
Moderator
Aantal berichten : 373
Pawprints : 86
Naam : Naomi 8D
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: When time has come, you'll see me
Leeftijd: 3 Years
Partner: Love is for fools

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 4:18 am

Hello and welcome! 8D
Noordwijkerhout? Dat is redelijk in de buurt, ongeveer een half uurtje volgens mij van mij vandaan. : D

Hoe lang rij je al paard en waar? Ik heb wel eens een strandrit gedaan in Noordwijkerhout. C:
Awesome dat je ratten hebt!

xoxo Naomi
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Luna

Aantal berichten : 165
Pawprints : 39
Naam : Evelien
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: SwiftPaw Tribe
Leeftijd: 6 months
Partner: Nobody wants me ...

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 5:29 am

Hey welkom, en eigenlijk heb ik niets mee te vragen^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 5:45 am

@Legend, haha dankje voor het welkomstwoordje C: En je kan best katten en ratten hebben, mits je er een gesloten deur tussenzet en zorgt dat deze ook dichtblijft als je even wegbent, het is echt superleuk om ze rond je kamer te zien hollen (de ratten dan ;)) Hooee spooky inderdaad, woon je ver van Noordwijkerhout ?

@Anouk, ty ty ty Very Happy

@Naomi: hoee, welke school zit je ? Misschien ken ik je wel via via (maar hoogst waarschijnlijk niet, lol Very Happy) Ik rij niet zo lang les, hoogstens twee jaartjes ofzo maar doordat ik te bejaard was voor beginnerslessen tussen de kleintjes op zaterdag mocht ik bij de gevorderden meehobbelen, en dat ging wel sneller denk ik ;) Strandritten zijn inderdaad echt leuk, onze manege ligt ook zo'n beetje aan het strand dus da's echt chill. Hoelang rij jij al&bij welke manege ?

@Evelien, thanks Very Happy

Nee ik ben helemaal niet een nieuwsgierig persoon C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Legend
Legend

Aantal berichten : 62
Pawprints : 26

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 2,5 years
Partner: Win zijn vertrouwen, bewijs je, misschien durft hij je van je te houden

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 5:49 am

Volgens google maps 29 minutes Very Happy

Terug naar boven Ga naar beneden
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 5:55 am

hoeeh, coewl Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Legend
Legend

Aantal berichten : 62
Pawprints : 26

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 2,5 years
Partner: Win zijn vertrouwen, bewijs je, misschien durft hij je van je te houden

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 5:57 am

xD

coeliewollie héa?
Terug naar boven Ga naar beneden
Night
Night

Aantal berichten : 128
Pawprints : 40
Naam : Merel
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: I'll be a Wanted Wolf as soon as possible :D
Leeftijd: 4 years
Partner: True love burns the brightest, but the brightest flames leave the deepest scars.

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 6:57 am

Oh ja, hehe C:
Dudee, ik wist niet dat jouw lievelingsvak bio was? Ik hoor alleen maar geklaag 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dysis
Dysis
Moderator
Aantal berichten : 373
Pawprints : 86
Naam : Naomi 8D
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: When time has come, you'll see me
Leeftijd: 3 Years
Partner: Love is for fools

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 7:14 am

Nou ik woon in Delft en zit op het Christelijk Lyceum Delft, denk niet dat ik je ken. :')
Ik rij al zo'n 9 jaar, heb eerst op Chardon gereden, daarna op Prometheus (niet erg bekend), toen ben ik een verzorgpaard gaan verzorgen, na 3 jaar mee gestopt en toen voor enkele maandjes weer een ander paardje gaan doen. Wegens geen klik ook mee gestopt en sinds maart tot enkele dagen terug deed ik een super leuk paardje, maar dat is helaas gestopt. :c
Terug naar boven Ga naar beneden
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 7:55 am

Merel, mijn lievelingsvak is bio, bio vind ik interessant maar hoe Hanstede het geeft is het echt gewoon te erg. Lichtenbeld heb ik in de eerste gehad, die was echt veel leuker (:

En Naomi, nee die ken ik inderdaad allemaal niet Very Happy waarom ga je niet op een manege rijden ? Als je eenmaal in de sfeer van de les bent, is het gezellig (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dysis
Dysis
Moderator
Aantal berichten : 373
Pawprints : 86
Naam : Naomi 8D
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: When time has come, you'll see me
Leeftijd: 3 Years
Partner: Love is for fools

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 8:09 am

Ja ik vind maneges wel leuk, maar wil wel graag wat bijleren en dat gebeurd niet bij alle maneges. En momenteel heeft mijn moeder het geld er niet voor om een dure manege te betalen. :c Dus ik ga gewoon lekker fitnessen en kijken of er nog verzorgpaardjes zijn. C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 8:22 am

Haha okay, ook altijd een optie ;) Hoop dat je binnenkort wat leuks vind&suc7 met zoeken!
Terug naar boven Ga naar beneden
Azeira
Azeira

Aantal berichten : 16
Pawprints : 18
Naam : Shelley

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: Anderhalf jaar
Partner: HAHAH. Nee.

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 9:01 am

Hey, welkom hier & have fun enzoo. (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Brégo
Brégo

Aantal berichten : 127
Pawprints : 48
Naam : Inge
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: Solooo
Leeftijd: 2,5 years
Partner: -

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Emptywo jan 11, 2012 9:40 am

Thanks Azeira/Shelley Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty
BerichtOnderwerp: Re: OVERDONDEREND INTERESSANT O.o   OVERDONDEREND INTERESSANT O.o Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

OVERDONDEREND INTERESSANT O.o

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Out of Character :: Introducties-