PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenWVDM - Pagina 2 InfovrWVDM - Pagina 2 RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 WVDM

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Empty
Empty

Aantal berichten : 179
Pawprints : 6
Naam : Iris
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 1 jaar
Partner: I found love in a hopeless place, but it doesn't found me

WVDM - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WVDM   WVDM - Pagina 2 Emptyzo jan 08, 2012 9:06 pm

Maar wat als je als beloning in de jury mag samen met twee anderen. De eerste keer kan dat dus nog niet maar de keren daarna mag de winnaar meedoen met de jury.
Terug naar boven Ga naar beneden
http://justdance.actieforum.com/
Mycroft
Mycroft
Moderator
Aantal berichten : 143
Pawprints : 40
Naam : Juul;D

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 4M0NTHS
Partner: Give up de fight, summon the night~

WVDM - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WVDM   WVDM - Pagina 2 Emptyzo jan 08, 2012 9:42 pm

Night schreef:
Mycroft schreef:
Oneens, het is hier een RPG. Naar mijn mening zou een halve-spammer met veel vrienden geen WVDM moeten worden.

Als je op een RPG zit hoef je nog niet heel goed te zijn in RPG'en. Naar mijn mening heeft iemand die matig goede posts heeft maar zeer actief zijn steentje bijdraagt aan de groei en ontwikkeling vd RPG - wat betreft ideeën, discussies en dergelijk overleg - en overal bij betrokken is, meer recht op het worden van WVDM dan iemand met geweldige posts die juist weinig betrokken is bij het overleg.
De driedelige puntenverdeling maakt dit echter weer goed, het laatste persoon zullen we waarschijnlijk niet tegenkomen in de nominaties..
Oké, ik leg het er wel bij neer. C: Hoewel ik er wel bij blijf dat de postkwaliteit niet het belangrijkste punt is.

Ik heb postkwaliteit in het rijtje gezet van kwaliteiten waar een genomineerde voor mij aan moet voldoen, dat dat het belangrijkste is, maak jij ervan. Dus als je zeer actief een steentje bijdraagt aan de groei en ontwikkeling vd RPG - wat betreft ideeën, discussies en dergelijk overleg - en overal bij betrokken bent, kan je ook een genomineerde zijn, want dat punt staat ook in mijn rijtje.

Als jullie de eerste post van Romy over de categorieën even lezen dan zie je dat ze alleen het nomineren bedoelt en niet de uiteindelijk WVDM. Dus bijvoorbeeld Doreen word genomineerd voor haar prachtige bewerkingen, Quinty voor haar goede posten en Mart voor zijn betrokkenheid op de site. Drie verschillende categorieën, waar uiteindelijk 1 WVDM uit komt. Dat leek me wel een leuk idee, waarbij bijvoorbeeld kwaliteit van de posts niet ontzettend hoog hoeft te zijn als je wel heel goed meewerkt aan de site. (Ik bedoel niet dat je posts slecht zijn Mart ik nam je even als voorbeeld :'D)

Verder lijken een aantal pawprints me toch wel leuk, maar niet te hoog. Voordat we zo'n situatie als Mart beschrijft krijgen.. Een leuk plaatsje in bijvoorbeeld het portal zou voor mij ook al genoeg zijn (: Mini-onderschriftje is ook leuk, dat had ik al eens gezien op Starshine geloof ik..

Terug naar boven Ga naar beneden
Willow
Willow

Aantal berichten : 19
Pawprints : 5
Naam : Roomzeltjuh :']
Leeftijd : 25

Karakterprofiel
Roedel: X;Just keep out of my way;;
Leeftijd: X;1 year;;
Partner: X;Crazy little thing called: love;;

WVDM - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WVDM   WVDM - Pagina 2 Emptyma jan 09, 2012 5:40 am

Misschien is het een idee om de geheim te houden wie de jury is, i.v.m slijmen.
Als iedereen namelijk weet wie de jury leiden zijn, kan ik het goed begrijpen dat je gaat kleven aan ze, gaat slijmen etc.
Daarbij zijn er ook mensen die boos worden als hun goede vriend/vriendin hem niet een hoog cijver geeft :')
Dus misschien is dat wel een goed idee, om dat tegen te gaan.

Btw, wat Juul zegt over die categorieeën is inderdaad wat ik bedoel.
Sorry, maar ik ben niet altijd even begrijp baar ^^

EDIT: Oeps, ingelogd op mijn verkeerde account :')
Ik ben ook Aicka.
Terug naar boven Ga naar beneden
Flow
Flow

Aantal berichten : 175
Pawprints : 42
Naam : Juut.

Karakterprofiel
Roedel: ».The.Outsiders.«
Leeftijd: 1 year & 3 months
Partner: Look at all those beautifull lady's!

WVDM - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WVDM   WVDM - Pagina 2 Emptyma jan 09, 2012 5:43 am

Willow schreef:
Misschien is het een idee om de geheim te houden wie de jury is, i.v.m slijmen.
Als iedereen namelijk weet wie de jury leiden zijn, kan ik het goed begrijpen dat je gaat kleven aan ze, gaat slijmen etc.
Daarbij zijn er ook mensen die boos worden als hun goede vriend/vriendin hem niet een hoog cijver geeft :')
Dus misschien is dat wel een goed idee, om dat tegen te gaan.

Btw, wat Juul zegt over die categorieeën is inderdaad wat ik bedoel.
Sorry, maar ik ben niet altijd even begrijp baar ^^

Ten eerste, je was -volgens míj- wel goed begrijpbaar Roompje<3 En ik vond het een super idee.^^
Ten tweede, ik vind jouwN -zoalszehetinzeelandzeggen- idee, ook super! Dat voorkomt idd problemen met slijmen etc. Én je voorkomt ermee gelijk het probleem vriendinnenruzie's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Empty
Empty

Aantal berichten : 179
Pawprints : 6
Naam : Iris
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 1 jaar
Partner: I found love in a hopeless place, but it doesn't found me

WVDM - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WVDM   WVDM - Pagina 2 Emptyma jan 09, 2012 5:45 am

Dat geheim houd idee is wel goed maar moet je dan ook niet iets instellen dat als een van de juryleden iets laat uitlekken hij uit de jury word geknikkerd. Idunno, maar je hebt van die types...
Terug naar boven Ga naar beneden
http://justdance.actieforum.com/
Luciënne
Luciënne

Aantal berichten : 183
Pawprints : 25

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 2 jaar een 6 maanden
Partner: Cupido don't like me

WVDM - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WVDM   WVDM - Pagina 2 Emptyma jan 09, 2012 5:55 am

ik ben vóór
Terug naar boven Ga naar beneden
Mycroft
Mycroft
Moderator
Aantal berichten : 143
Pawprints : 40
Naam : Juul;D

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 4M0NTHS
Partner: Give up de fight, summon the night~

WVDM - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WVDM   WVDM - Pagina 2 Emptydo jan 12, 2012 8:05 am

Danku u allen voor de steun, de WVDM-verkiezing is er gekomen! We houden het nu even eenvoudig, en kunnen natuurlijk nog ingewikkeld gaan doen als er meer leden komen!
Blij te zeggen dat Doreen, onze administrator, als eerste lid van jury is toegetreden!
De link staat in mijn onderschrift (:
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



WVDM - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: WVDM   WVDM - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

WVDM

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

 Soortgelijke onderwerpen

-
» WVDM!

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Out of Character :: Overleg :: Ideeën-