PortalIndexZoekenLaatste afbeeldingenWat vinden jullie van het forum? InfovrWat vinden jullie van het forum? RoedelsRegistrerenInloggen

Deel | 
 

 Wat vinden jullie van het forum?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
AuteurBericht
Nova
Nova
Administrator
Aantal berichten : 219
Pawprints : 39
Naam : Doowrtje (:
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 3 jaar
Partner: x

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyzo jan 01, 2012 6:41 am

Hoi lieve mensen,

Ik wil graag jullie mening weten over het forum. Over de layout, maar ook over bijvoorbeeld de gebieden enzo. Als jullie opmerkingen hebben of ideeën om het forum te verbeteren, hoor ik het graag!

x Doowr
Terug naar boven Ga naar beneden
Sucic
Sucic

Aantal berichten : 116
Pawprints : 29
Naam : Manon
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel:
Leeftijd: 4,5 Summers
Partner: Love is hard for me

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyma jan 02, 2012 12:42 am

Ik vindt het forum echt super mooi geworden!
Alleen vond ik de gebieden op ML mooier

Terug naar boven Ga naar beneden
Valaina
Valaina

Aantal berichten : 140
Pawprints : 26
Naam : Quinty
Leeftijd : 29

Karakterprofiel
Roedel: I live solitair
Leeftijd: 1 Year old
Partner: I'm not in for love

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyma jan 02, 2012 12:45 am

De Lay-Out is geweldig <3
Ik heb nog wel 1 ideetje voor een gebied, maar dat komt later wel :3
Terug naar boven Ga naar beneden
King
King

Aantal berichten : 29
Pawprints : 12
Naam : Emma.
Leeftijd : 25

Karakterprofiel
Roedel: I'm my own boss.
Leeftijd:
Partner: Nobody, still checking.

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyma jan 02, 2012 12:49 am

ik vind het een erg mooie Forum. De gebieden vind ik mooier, want het is bijzonder. De vorige vond ik meer voor de hand liggende. ( niet dat dat het was, maar meer naar die kant toe. )
Terug naar boven Ga naar beneden
Matsui
Matsui

Aantal berichten : 194
Pawprints : 58
Naam : Carla
Leeftijd : 31

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 8 jaar
Partner: .x.

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyma jan 02, 2012 1:44 am

Ik ben best wel ondersteboven van de banner! Heel mooi gedaan. Ook de informatie vind ik fantastisch uitgewerkt.

Ik vind de achtergrond nogal massief.. Als je een breed beeldscherm hebt zie je erg veel van de achtergrond en die is dan nogal, nja, massief.
Verder vind ik het bijzonder dat je bij de gebieden alleen plaatjes hebt gedaan. Hierdoor zijn alle boards wel even breed, maar ik mis wel enige beschrijving. Misschien moet je net als bij ML pinned topics in elk board maken met een beschrijving? Dat vond ik namelijk heel mooi en handig.

Verder vind ik het forum echt heel mooi geworden Door!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Clairvoyance
Clairvoyance

Aantal berichten : 13
Pawprints : 4
Naam : Doowrtje ^^

Karakterprofiel
Roedel: . Swiftpaw .
Leeftijd: . 2½yrs .
Partner: x

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyma jan 02, 2012 1:47 am

Als je op de banners bij de gebieden klikt komt de beschrijving tevoorschijn ;)

Verder ben ik heel blij dat de mensen het mooi vinden Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
King
King

Aantal berichten : 29
Pawprints : 12
Naam : Emma.
Leeftijd : 25

Karakterprofiel
Roedel: I'm my own boss.
Leeftijd:
Partner: Nobody, still checking.

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyma jan 02, 2012 1:48 am

Ik heb een mini-laptop, en dit bevalt me superr! C:
Terug naar boven Ga naar beneden
Matsui
Matsui

Aantal berichten : 194
Pawprints : 58
Naam : Carla
Leeftijd : 31

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 8 jaar
Partner: .x.

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyma jan 02, 2012 1:55 am

Wow, awesome! Dat had ik helemaal niet gezien! Heel gaaf gedaan Door!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://kanto-experience.actieforum.com
Yurii
Yurii

Aantal berichten : 146
Pawprints : 34
Naam : Lizard
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: The Outsiders
Leeftijd: 2 year 7 months
Partner: Try me

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyma jan 02, 2012 2:14 am

Ik vind het zeker even mooi als ML, misschien zelfs wel beter Very Happy Ik ben blij dat je terug bent als admin aye :3
Terug naar boven Ga naar beneden
Farkas
Farkas

Aantal berichten : 117
Pawprints : 45
Naam : Mart
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: Vier jaar oud
Partner: -

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyma jan 02, 2012 3:57 am

Als iemand die er bij was toen je het forum maakte - Naja, niet letterlijk, maar, je snapt me wel. xD - Het ziet er tien keer mooier en rustgevender uit als al die andere sites, en het mooie is dat het origineel is en niet gestolen van iets anders. Cheers!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://Sangreal.forumotion.com
Amaterasu
Amaterasu

Aantal berichten : 9
Pawprints : 10
Leeftijd : 29

Karakterprofiel
Roedel: /
Leeftijd: 3 years
Partner: Come and get killed

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyma jan 02, 2012 4:27 am

Toen ik het voor het eerst zag *enkele minuten geleden ofzo* voelde ik 'rust'. Je forum is echt chill x') het is heel mooi geworden Doowr! ML was/is ook mooi maar deze is nog anders! Zelf moet ik nog een beetje rondkijken maar mijn eerste indruk staat hier dan toch al geschreven ^^
Proficiat, and keep up the good work ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mort
Mort

Aantal berichten : 246
Pawprints : 70
Naam : KAASKOP.
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: Sang Real. || Farkas.
Leeftijd: Sir For You.
Partner: Do You Mind If I Take a BITE?

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptydi jan 03, 2012 6:06 am

G-E-W-E-L-D-I-G =D
Terug naar boven Ga naar beneden
Luna
Luna

Aantal berichten : 165
Pawprints : 39
Naam : Evelien
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: SwiftPaw Tribe
Leeftijd: 6 months
Partner: Nobody wants me ...

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptydi jan 03, 2012 6:18 am

K'heb er gewoon geen woorden voor! T'is een super mooi forum geworden, en je echt rustgevend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mycroft
Mycroft
Moderator
Aantal berichten : 143
Pawprints : 40
Naam : Juul;D

Karakterprofiel
Roedel: -
Leeftijd: 4M0NTHS
Partner: Give up de fight, summon the night~

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptywo jan 04, 2012 10:39 pm

Gahha ik bump dit topic om Doowr nog maar even te vleien :3

GEEN ZWART MEER C:
Daar ben ik blij mee, de banner is inderdaad ook echt... Wauw. Ik had hem al eerder gezien, die andere was ook echt mooi, ook echt cool dat je de buttons in het plaatje heb gekregen. Daar deed ik like... 3 dagen over :'D
Knap werk!
Terug naar boven Ga naar beneden
Zayn
Zayn

Aantal berichten : 131
Pawprints : 66
Naam : Eirini
Leeftijd : 27

Karakterprofiel
Roedel: xxx
Leeftijd: 2 years 'nd 4 months
Partner: Nobody is good enough for me so far.

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptydo jan 05, 2012 7:48 am

Oké, petje af! Ik vond Memories Last al prachtig maar Feralis is ook geweldig! <3 Daarbij vind ik het idee van Pawprints waarmee je weer iets anders kunt zijn dan alleen maar een wolf echt geweldig. Ook de gebieden zijn goed gelukt! Hoop dat deze site zeker nog een hele tijd ermee door kan!

Alleen maar complimenten 8D
Terug naar boven Ga naar beneden
Dysis
Dysis
Moderator
Aantal berichten : 373
Pawprints : 86
Naam : Naomi 8D
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: When time has come, you'll see me
Leeftijd: 3 Years
Partner: Love is for fools

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptydo jan 05, 2012 11:29 am

Een keer een andere kleur dan zwart! Smile
De banner is echt onwijs gaaf, wauw. De gebieden zijn leuk bedacht en dat Pawprints gedoe lijkt me tot nu toe een hele uitdaging.. Wat vernieuwing in het spel. :]
Mooi gedaan!
Terug naar boven Ga naar beneden
Rogue
Rogue

Aantal berichten : 70
Pawprints : 40
Naam : Demi

Karakterprofiel
Roedel: x
Leeftijd: 1.5 yr.
Partner: x If you could reconcile the violence in my heart ♡

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptydo jan 05, 2012 11:57 am

Ik vind het een prachtig forum! :3
Waarom zou ik niet weten, maar het trekt me meer dan Serigala. De Pawprints Store vind ik zelf echt een hele leuke toevoeging, het motiveert mij echt om in de RPG te blijven posten. Daarbij vind ik het ook fijn dat dit weer los staat van WS, ik kan lekker opnieuw beginnen! (:

Over de lay-out;

Ik vind het wel fijn, een keer dat lichte. Ik kan de tekst in de banner op Serigala amper lezen, hier valt dat wel mee. Ik vind alles er duidelijk & mooi tegelijkertijd uit zien :3 Ik vind dat je goed werk hebt geleverd wat dit forum betreft, Doowr. Ik denk dat ik hier zeker nog een tijd zal blijven RPG'en.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nanami
Nanami

Aantal berichten : 17
Pawprints : 3
Leeftijd : 26

Karakterprofiel
Roedel: ϟ
Leeftijd: 2 jaar
Partner: Dream 'nd love

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyvr jan 06, 2012 3:24 am

Ik vind het prachtig! Inderdaad, lichte kleuren doen vaak wonderen.

Wel zou ik het forum of iets breder maken, of de achtergrond eventueel aanpassen. Een klein tipje. Er is nu namelijke een erg donkerblauwe vlakte als je een normaal tot breed beeldscherm hebt.

Mijn complimenten!
Terug naar boven Ga naar beneden
Luciënne
Luciënne

Aantal berichten : 183
Pawprints : 25

Karakterprofiel
Roedel: Ofiara
Leeftijd: 2 jaar een 6 maanden
Partner: Cupido don't like me

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyvr jan 06, 2012 4:23 am

De lichte kleuren zijn heel anders dan al dat zwart op ML en ook op WS... et is wennen, maar eigenlijk vind ik het ook mooier.
De pawprints zijn een goed idee. Ze zorgen ervoor dat je in de rpg blijft posten en houden je bezig. Een leuk extraatje.
De nieuwe gebieden zijn ook wennen, maar ik vind ze niet per sé beter of slechter dan die op ws of ml.
Terug naar boven Ga naar beneden
Nathan
Nathan

Aantal berichten : 392
Pawprints : 72
Naam : Gabri
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: The Wanted Wolves
Leeftijd: 4,5 years
Partner: If you're the right one..

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyvr jan 06, 2012 4:56 am

Ik vind deze RPG site mooi. De kleuren zijn rustig en de banner is ook rustig.
De grijs achtige achtergrond steekt mooi af bij het witte/licht-grijze forum-topic kleur.
De sfeer hier is nu ook veel mooier en rustiger. Ben hier graag.
Maar de gebieden zijn ook behoorlijk mooi geworden, eigenlijk mooier dan de eerste op ML.
De PawPrints zijn ook goed bedacht, zo gaat iedereen wel posten om iets te krijgen. Slim bedacht, want zo blijft het forum ook weer actief :'3

Echt een mooie site Doowr. Ga zo door :'3
Terug naar boven Ga naar beneden
http://www.rocketscience.rpgboard.net
Dysis
Dysis
Moderator
Aantal berichten : 373
Pawprints : 86
Naam : Naomi 8D
Leeftijd : 28

Karakterprofiel
Roedel: When time has come, you'll see me
Leeftijd: 3 Years
Partner: Love is for fools

Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Emptyvr jan 06, 2012 4:58 am

Mijn enige aan merkpunt is dat (zoals Nanami ook al zei) het forum misschien wat breder mag of er iets met de grijsblauwe achtergrond gedaan mag worden. Tenminste, dat lijkt mij wel leuker dan een groot grijsblauw vlak, maar zoals het nu is is het ook goed. =]
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud



Wat vinden jullie van het forum? Empty
BerichtOnderwerp: Re: Wat vinden jullie van het forum?   Wat vinden jullie van het forum? Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 

Wat vinden jullie van het forum?

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

 Soortgelijke onderwerpen

-
» Wat vinden jullie hiervan?

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Feralis :: Out of Character :: Overleg :: Discussies-